De Båda Tjejerna Hade Bestämt Sig För Att Ut Och Campa.

Hon var förargad över att Axel hade låtit sin lust ta överhanden. Eftersom de bara hade ett rum, fick han och hans två småsyskon sova i samma rum som föräldrarna. Eva var barbent, varför hennes glatta lår smekte hans blottade mellangärde.
– Vi måste ju göra något, sade hon. Slidan drog ihop sig i kramp och hon skakade i hela kroppen, orgasmens häftighet tog andan ur henne och hon snyftade och hulkade där hon låg över honom och kände hans styvnad glida inne i hennes slida.
Ahmed fick genast nytt stånd igen.
Axel vältrade sig över Gunilla med sitt styva kön i högsta hugg.
Ahmed mumlade något ohörbart i Evas öra, så lade han henne försiktigt men bestämt på rygg på badlakanet.
Han blev så blek som det är möjligt för en son till två mörkhyade arabiska föräldrar.

Två men ändå ensam

Du frågar om jag “gjort” något sedan jag kom hem. Du stönar i mitt öra och jag försår att det även går för dig.


Jag smeker lite utanpå trosan och trots att jag bytt trosor efter jobbet är det en ny blöt fläck mellan benen.

“Ja…. det är jag” svarar jag försiktigt. Samtidigt lägger jag upp ena benet på soffans ryggstöd och lirkar ner handen innanför trosan.Jag förstår vad du menar och svarar att jag försökt men inte hunnit än. När jag känner hur våt jag är minns jag allt du skrivit till mig under dagen.

Så fort jag kommer innanför dörren hoppar jag ur kläderna och ögnar snabbt igenom posten innan jag lägger mig till rätta i soffan.

Hon sträcker bak en hand och smeker sakta, mjukt hans rakade pung, hon hör hur han njuter. Hon stönar till, lutar sig bakåt för att han skall komma åt bättre, smeka henne till oanade höjder. Hon vill ju att han ska vakna.

Ute hade det varit kallt, snön låg kvar ovanligt länge det året. Samtalet fortsätter en liten stund och hon lägger på luren med ett finurligt leende. Han masserar hennes skrovliga g-punkt, gör henne ännu våtare, får henne att kvida av njutning.Hon ser på honom där framför sig, njuter av att veta hur kåt han är, av att veta att om några sekunder är hon hans och han hennes.

På bara fötter, med kjolen svepande om benen tassade hon in i sovrummet, hon hör hans lätta snarkningar på lite håll.


Jag skall berätta för er om en sådan dag, när alla bitarna föll på plats.Han drar hennes ena ben över honom, så han når henne bakifrån.

Så smeker han upp mot hennes mage, kramar ett bröst i förbifarten, tummen glider över hennes bröstvårta. Det hade varit en deprimerande tid och inget roligt hände direkt.Hennes läppar finner hans och de kysser varandra hett, de sveps med i sina smekningar och kyssar, de flyter i luften, elektriciteten sprakar i luften runt dem.Han håller tummen still mot hennes klitta, hon bestämmer takten, hur mycket hon vill ha den.

I ladan

Han masserar med tårna och jag känner hur det pirrar i hela kroppen.
När alla är tillbaka så rättas svaren och det visar sig att vi vinner. “Ok” säger hon, “efterrätten kommer snart”. Jag börjar rida honom och ber samtidigt Mattias att sätta på mig där bak. Han trycker sakta in sin stora kuk in mitt trånga hål och juckar snabbare och snabbare.

Så släpper han taget och går in på toaletten och låser om sig. Jag känner Mattias kuk mot min kind och tar den med glädje i munnen.

Det skulle bli hur roligt som helst att tillbringa sommaren ensam med Maja. Som tur var hade de kortlek och ficklampor med sig. Anna vred och vände sig och ville ha mer och mer. Hon började försiktigt smeka Majas, våta underliv, utanpå trosorna, medan Maja smekte hennes vänstra bröst. Under de senaste månaderna har Anna känt något annorlunda för Maja, men hon har slagit bort tankarna som hade kommit då och då de senaste månaderna. Maja hade tagit studenten och hon kände att det var nu livet började. Anna tittade på Majas fasta rumpa. De båda tjejerna hade bestämt sig för att ut och campa.

Leave a Reply

