Killarna Hjälps Åt Att Binda Mig Med Ett Under Lakan Och Lägger Mig På Sängen Så Jag Ser Ordentligt Vad De Gör Med Min Fru.

Denna morgon har Erik ont i ryggen och Kalle går in i hans ställe.I så fall kan du väl komma och lägga dig här bredvid mig.
– Jag tror att far och jag skall gå och se till djuren.När han spelat första reprisen kommer Elida och sätter sig bredvid honom på soffan.
– Kan Koppar se vad det är med Elida, frågar Kalle.
Båtsman Koppar ser ”finurlig” ut där han står vid kyrkogårdsgrinden.När skall bröllopet stå?
Koppar spelar nyckelharpa men är också traktens ”kloka gubbe” som kan se det andra inte kan.Vigseln blir en högtidlig akt med orgelmusik och präst tal.Tack i alla fall för att du drog upp mig. Elida ordnar med hushållsdelen.
Ett par veckor senare tar de en kväll båten och seglar ut. Går fram till sin make, ger honom en kyss och ber att han skall klä av henne.
De samtalar ännu en stund innan de skils för natten.

Resan, DEL ETT

frågade tjejen som var klädd i samma kläder som mig fast i leopardmönster.Jag riktigt kände att jag skulle få orgasm i vilken sekund som helst. frågade mannen och log.Väggarna var vita och svarta och det fanns inget fönster.
Det var det sista budet.
– Ta mig nu, sa jag stönandes.
Jag stönade lite lågt och knäppte upp hans byxor. Oron gnagde i mig nu och jag sköt bort dom tankarna
som kom upp i mitt huvud.

Negern puttar nu Peter åt sidan och pressar isär frugans ben för att göra plats för jätte kuken och trycker sakta men bestämt in den enorma kuken i frugans fitta, under tiden stönar min fru vilt men Peter tystar henne genom att stopp in sin halv slaka kuk i hennes mun samtididigt som han fotar det hela. Min fru nickar, hon reser sig upp och torkar av en hel flod av sperma från mage, bröst och fittan. Killarna hjälps åt att binda mig med ett under lakan och lägger mig på sängen så jag ser ordentligt vad de gör med min fru. Vi somnade straxt efter vi hade tagit en dusch och borstat tänderna. Nu hörs det en röst i högtalar systemet som säger att båten anlöper Stockholm om ca. 15 minuter. Hon blir bryskt tystad av Anders kuk som trycks in i munnen. Men efter ett tag när ölen började göra sig påmind så tänkte hon inte så mycket på det utan gick glatt och hämtade både mat och såklart mer dricka.

Och in stormar Peter; Micke och Anders, det första de gör är att binda mina händer och fötter igen.

Frugan tar av sig ögon bindeln och torkar bort sperman från ansiktet. Jag undrar naturigt vis vad hon svarat. Sedan beger vi oss ner till frukost buffén, och bunkrar med svart kaffe mm.. sånt som funkar när man är bakis.

Killarna byter plats och Micke och Anders tar fram sina kukar, som frugan genast börjar suga båda två, Peter ställer sig framför mig och skrattar, så frugan gillar inte grupp sex säger du också hån ler han innan han trycker in den grova kuken i min frus fitta, samtidigt som hon har fullt upp med att suga Anders och Micke. Alla blir imponerade över P2 drinkarna, då min fru plötsligt föreslår att vi ska ta några P2 i vår hytt för att spara pengar, alla tyckte det var en bra idé även jag eftersom jag börjat bli illa mående.Nu är det alldeles tyst tills jag säger har du fått kuk så du klarar dig ett tag nu?

Två överraskningar

Din fitta är mjukt nyrakad och insidan av ditt lår är härligt varmt och lent mot min hand. Nu skall du suga kuk, befaller jag och lutar mig framåt. Du vänder dig om och ni hjälps åt att slicka mig kuk ren. Är det uppfattat?Dina ögon glänser när du vänder huvudet mot mig “Ja, jag skall göra allt du ber mig om. Sedan trär jag bandet över dina händer och drar åt snaran runt dina handlovar. “Sug den våt!Du är helt öppen, längtande och villig. ”
Jag tar fram en överraskning ur jackfickan. Du vrider dig och hon daskar raskt till ditt bröst. Med fingertopparna känner jag värmen från dig och undrar vad du drömmer, om du är våt.

Mina mogna damer Del 16

Siv steg upp och tog på sej sin bikini, hon klev upp från solstället.Men jag är fortfarande sugen, vad ska jag göra åt det då, tycker du? Så jag lovade att du skulle göra det.
-Du skulle veta hur hon var som ung!
Jag tog på mej mina badbyxor och klev upp.
-Lammkött är ganska gott säger dom, svarade jag.
-Okej då, svarade jag lite fundersam över morsans svar.

Leave a Reply

