Låter Ollonet Smeka Clitoris En Stund Och Sedan Glida Bakåt För Att Till Slut Pressas In I Mig.

Under tiden börjar Du ta av Dig Dina läckra kläder och när jag ser Dig naken (och rakad) framför mig håller jag på att spruta kvinnan i munnen. Jag känner hur hon smeker mina ben och en blöt tunga som letar sig uppåt mot min nu bultande lem, jag ser hur Din blick brinner när Du tittar på mig. Jag känner mig alldeles vimmelkantig av rus.Det började med att jag blivit inbjuden på fest hos Dig, klä Dig raffigt och se till att vara välrakad,
hade Du sagt…. Plingade på och Du kom och öppnade.Du knäpper med fingrarna igen och mannen vänder sitt huvud uppåt….På huvudet har de någon form av huva som gör att de inte kan
se eller höra så bra.

Detta fortsätter en stund och Du knäpper med fingrarna och kvinnan ställer sig på alla fyra med baken i vädret, mannen kryper upp bakom henne och tränger in i henne.

Framför mig står Du i skinnbyxor med snörning längs benen och någon glansig topp.

Jag gör så och Du passar på att smeka kuken lite och jag nästan kastar mig över Dig, men Du sätter
mig varsamt ner i stolen med en menande blick.

boden

Jag kände en ilning ända nerifrån tårna komma.
Men vad gör de?
– Jag vill ta dig här och nu, kan inte vänta längre, måste ha lite kuk i mig!
När vi hade ätit och båda va mätta och belåtna bestämde vi oss för att besöka Astrid Lindgrens värld.
Jag tog emot pengarna och gick fort iväg. Sedan så tryckte jag på för kung och fosterland.

Det knackade på dörren och någon slet i handtaget.

Snart hittade vi en bra takt och rytm.
Nu har jag berättat nog, nu till historien:
När jag stod på bussen och vi hade åkt en stund så kände jag en hand som sakta drog ned min gylf och sakta börjar runka min kuk och till detta hör att jag inte hade några kalsonger på mig.Färgat blond hårfärg. Omedvetet eller ej så börjar Jonna direkt att forma läpparna efter Johans kuk. Han tog fram sin kuk och började runka fortfarande kyssandes Lisa.Resan hade gått bra och ingenting att rapportera, vi sov nästa hela resan eftersom klockan var just den tiden den var.

hörs en röst bakom tomtemasken. Låter ollonet smeka clitoris en stund och sedan glida bakåt för att till slut pressas in i mig. Jag gnider mig lite mot honom. Vet att vi bara har nån minut på oss. Eller min man! Åh nuu!

Våran moster

Det dröjde inte länge innan jag kände ilningarna som påminde om att satsen var på väg. Vår moster tittade roat på oss när vi försökte bryta ner kukarna samtidigt som vi gick på en promenad. Våran moster del ett
Detta utspelade sig på slutet av 60-talet. Denna sommardag hade vi tur med vädret så de flesta hade tunna kläder på sig. Han kom i ett lika kraftigt sprut som mig och jag fortsatte att runka honom tills allt var ute. Vi var två killar som var kusiner som ofta umgicks med varandra. Då provar vi sade han.
Efter ett tag sa min kusin ”ska vi gå en sväng?” Jag vet inte sa jag, har aldrig gjort så. Hon tittade på oss ibland och efteråt har jag förstått att hon medvetet visade upp sig. Och greppade min kuk. Många var långväga ifrån och skulle ligga över till söndag. Vi var nu ganska svetta och röda i våra ansikten. Jag såg att min kusin hade samma upplevelse. Så vi smög in i ett snår och tog fram våra stenhårda kukar och började runka. Vår moster satte sig mittemot oss i en låg stol.

Leave a Reply

