Vårt Arbetslag Hade Bestämt Att Vi Skulle Förfesta Hos Cattis Och Sedan Gå Till Kåren Tillsammans.

Jag vände mig på rygg och kikade försiktigt upp mot de enda fönstren som var inom synhåll.
Men varför chansa.Kuken blev stenhård och släppte av en liten sperma stråle, men vek sig inte utan behöll styvheten.Jag är rätt stolt över mina, fortfarande fasta bröst som väckte beundran när jag badade toppless.Jag också! Jag undrade just om jag skulle få se honom mer när dörren knäppte igen.En njutning som han verkligen uppskattade.

En helg med mersmak

Jag vill fortsätta känna dig inne i mig.Carro var på väg mot sjunde himlen, när Anders vred på ratten längst bak på löskuken. Flämtande, men lyckligt leende konstaterade hon:
– Du vet då verklilgen hur man gör det skönt för en tjej. Medan han stod och vispade i en såskastrull kom Carro bakifrån och viskade i hans öra:
– Hur mycket orkar du om Sylvia vill älska ikväll?Det ska vara pirrigt första gången.
– Det blir den garanterat, men nu ska vi se på filmen, inte göra något annat. Carro stannade upp i sina rörelser, och flämtade bara med vidöppen mun när hon kände hur hennes slida vidgades. Vad han inte visste var att Carro valt filmen med omsorg, för att hitta en som verkade innehålla rätt mycket kärlek och, även om det inte fanns något naket i filmen, så skulle det förhoppningsvis finnas gott om anspelningar på sex. Sylvias böst guppade häftigt fram och åter för varje stöt, och dom flämtade båda häftigt, och tur var väl det, för annars hade Carros andhämtning garanterat hörts in till dom.Carro blev stel som en pinne och vrålade rätt ur. Carro hade nämlligen ett problem, som hon nätt och jämnt antytt ens för Sofie: Hon var förälskad i en kille, som hon inte vågade närma sig, men drömmarna om att bli tillsammans med honom och även ligga med honom, hade växt sig så starka, att hon måste hitta en väg att våga ta kontakt.
– Hi hi, jag har då aldrig druckit vin tidigare heller.
– Jo det var snyggt…

Han såg riktigt förbannad och hotfull ut och fick Seth att backa ett par steg med enbart styrkan i sin röst.Vart fan var Sasuke då? McDonald’s 3 dagar i veckan, jippie jag dansar segerdansen, inte.
Det tog mig ungefär fem minuter att bli klar där inne och när jag kom ut hade Sasuke både hunnit klä på sig och ta hand om väggen efter mig.
”Du gör bäst i att dra åt helvete, men ut ur stan för all evighet går också bra,” sa han syrligt och tog ett par steg mot Seth som backade, ”du åker härifrån nu och visar aldrig ditt ansikte i närheten av oss igen, speciellt inte Daniel om du vill ha livet i behåll.”Jag tog hans hand, tog spjärn med fötterna under bryggkanten och drog till.
Sasuke var inte svårövertalad utan flyttade sig lite från mig för att kunna knäppa upp mina shorts, som rasade ner till fotlederna av sig själva, samtidigt som han återgick till att kyssa min hals.
Shaunie dök perfekt, men hon var trots allt simmare så det var inte så konstigt.
Jag kände helt enkelt inte för att låtsas vara på bra humör i närheten av idioten.

Hämnden

Alex blev helt förkrossad, men fick inga svar. Han var lika snygg som förr, om inte möjligen ännu snyggare. Vårt arbetslag hade bestämt att vi skulle förfesta hos Cattis och sedan gå till kåren tillsammans. Han pressade sakta in lemmen, och drog sedan ut den pressade in den lite längre och drog ut den, sista gången pressade han in hela vägen det brände till och gjorde så himla ont att jag fick tårar i ögonen, jag gnydde till och kände hur hans grepp om mig hårdnade. sa jag och skrattade. -Sandra, vad gör du här? Jag pekade på mitt skolfoto och skrattade.
Någon vecka senare blev vi indelade i grupper, just för att vi skulle lära känna varandra bättre, veckan därefter delade de på oss igen och denna gång hamnade Alex i min grupp. Så fort vi kommit in i min lägenhet tryckte han upp mig mot väggen och viskade hur sexig jag var och hur kåt jag gjorde honom. Han höll mig i ett stadigt grepp, jag försökte kränga mig loss men greppet om mina handleder hårdnade. Idag är jag en snart 27 årig tjej som av många anses se väldigt bra ut, några modelljobb har det även blivit genom åren. Han föste fram mig till sängen, jag la mig ner och kände hur jag darrade i hela kroppen.

Jag flyttade tillbaka till min hemort för att läsa på universitetet och till systemvetare. Jag satte mig bredvid Alex i soffan hemma hos Cattis och vi pratade om allt mellan himmel och jord, han accepterade att jag inte ville prata om min bakgrund och när jag berättade att jag blivit mobbad så kunde han för sitt liv inte förstå det och berättade minsann vad han tyckte om mobbare.

Leave a Reply

