Mina Armar Smeker Hans Rygg Och Händerna Glider Genom Det Bruna Håret.

– “Nej, jag tänker gömma mig här inne resten av festen. När han passerade vardagsrummet stämde han in i när alla där inne citerade en replik från filmen “Trick” så att det även hördes klart och tydligt i sovrummet där Patrik nu gränslat Robert som låg på rygg på sängen och nu sänkte sig ner så att Roberts kuk gled in i Patriks röv.

Fortsättning följer.
Jan skulle precis gå mot vardagsrummet för att själv hälsa på Fredrik men killen som tidigare satt på Robert tog tag i honom och manövrerade honom så han stod böjd över ryggstödet på stolen mot vilken Jimmy hade lutat sig tidigare.
– “Om du menar Fredrik som…Patrik och Erik slutade kyssas samtidigt och båda gav ifrån sig stön av njutning då det även gick för Erik just då.
– “Vi lovar” ljög Erik och Jan samtidigt som de utbytte blickar som bekräftade för varandra att båda förstod vad plan B gick ut på.
– “Martin och Niklas har förklarat att antingen jag eller Peter, eller båda kommer att utnämnas till Caesar senare under festen, fast utnämningen gäller bara så länge festen varar, utifrån kriterier som de två bestämt.
– “Nej, det vågar jag inte! Därifrån dröjde det inte länge förrän Patrik kände hur det pirrade till i skrevet och en känsla av tillfredsställelse spred sig snabbt genom kroppen och han sköt första salvan av satsen i munnen på den som sög av honom.
– “Du vet att jag inte kan motstå den där hundvalpsblicken så jag ska försöka låta bli att sätta på Peter, förutsatt han inte använder den också för jag kommer inte kunna säga nej till honom heller då” sa Erik medan han sniffade från flaskan.
– “Nu förstår jag inte” sa Erik och klämde ut glidmedel på sina fingrar och började smörja in Patriks röv och sen på kondomen som draperade hans egen kuk.Patrik kom in i sovrummet från hallen och tog Eriks hand och drog honom upp på sängen så att Erik hamnade ovanpå Patrik.

Het sommardag

– Näe, vi badade bara för en liten stund sedan, svarar Mia
– Men du kan ju fråga killarna… de hänger säkert med. Ilningar av njutning sprider sig genom min kropp och min andra hand letar sig in under den korta kjolen.
Väl ute på landsvägen öppnar jag takluckan och låter vinden blåsa genom mitt hår och svalka min upphettade kropp. Katrin nickade mot killarna som fortfarande spelar fotboll på bryggan. Vid kanten av bryggan i lä av en grästäckt sandkulle ligger Katrin och Mia och solar. Mina armar smeker hans rygg och händerna glider genom det bruna håret. Adams vältränade och slanka kropp får mig omedvetet att smyga in handen innanför den svarta bh:n och smeka det ena bröstet. Han fortsätter att smeka mina bröst och samtidigt känner jag hans andra hand föra trosan åt sidan och börja bearbeta min klitoris med van hand. Längst bort vid den yttersta bryggan där det är minst folk brukar vi hålla till, och som väntat är de där. Jag stönar nu högt utan att kunna bry mig om ifall någon skulle höra. Jag bara älskar att köra fort på de små kurviga vägarna på väg till havet med solen skinande över mig. Plötsligt skjuter Martin ett hårt skott till Adam som han missar, bollen kommer rakt mot mig och samtidigt som jag fångar den i famnen vänder han sig om.

En djävul till svärmor del 2

Det har jag väntat på länge.Du bestämmer.
Stina stod fortfarande på knä och kladdade med mitt vita guld.

I samma stund kom Mia och morsan ut med både mat och dryck. Helt perfekta alltså!
Jag kände kuken börja resa sig igen. Du och jag ska verkligen bada sedan!
-Eh, 20 cm ungefär.

Här kommer fortsättningen på del 1 gott folk.
Eftersom det var en underbar sommardag var hon klädd därefter i en tight t-shirt och hotpants.
-Kom upp här ska du få se, fnittrade Stina glatt.
-Gapa stort nu!

Leave a Reply

