La Mig På Den Varma Bryggan Och Johan Smekte Min Fitta Så Skönt Medan Jag Lekte Med Tungan På Magnus Kuk.

Magnus och Johan blev dem jag valde. Så skönt. De visste inte om att de var två om mig utan de fick veta det när de kom fram. Magnus smekte mina bröst medan jag rörde mina höfter fram och tillbaka med Johans kuk i mig.
Kvällen kom med stora steg. De rörde sig i takt med varandra och jag var så kåt att det snabbt kom en andra orgasm.
Redan innan solen gått upp kände jag en varm och villig kuk i min fitta. La mig på den varma bryggan och Johan smekte min fitta så skönt medan jag lekte med tungan på Magnus kuk. Hörde hur snabbt och upphetsande killarna andades. Hade aldrig för testat analsex så jag var lite tveksam först, men gick med på det. Utseendet spelade ingen roll bara de hade något mellan benen som var lockande. De satte sig på varsin sida av stolen och började genast smeka mig så skönt. La min högra hand på Magnus byxa och kände hur kåt han var.

Leave a Reply

