Långsamt, Nästan Andaktsfullt, Började Han Klä Av Mig.

Det hade stuckit till så förbannat i picken och när jag nu reste mig upp halvsittande såg jag… på ollonet satt det en myra, du vet en sån där stor röd, jävla pissmyra!

På eftermiddagen när vi hade fikat och låg utsträckta i solen påminde jag Simon om att nu ville jag höra honom berätta om sitt första runk. Men känslan av en orgasm hade jag upplevt.Det här var nog inte mitt första runk men nästan och ett som jag kommer ihåg för en särskild orsak. Han var inte sen att följa efter och vi gav fritt utlopp för skrattsalvorna.

Du Thomas, sa han sedan vi lugnat oss, vad drar du för slutsats av den här sedelärande berättelsen?

Tjaa, svarade jag, sensmoralen måste ju vara: Stick aldrig in kuken i ett okänt hål!

Lisa och Per på Fuerteventura ht 2004

Med detta vill jag säga att förutsättningarna för en skön semester var mycket goda. Låg på magen och bad Per att han skulle smörja in mig. Jag kände hur hans händer sakta och ömt övergick mer i smekningar över mina lår och hur de rörde sig närmare målet. Blev lite tänd när han höll på och drog honom intill mig och våra läppar möttes i en skön och varm kyss. Han sa att jag skulle sätta mig upp så kunde jag få hjälp med lite sollotion. Jag kunde inte låta bli att säga ja. På kvällen gick vi upp och duschade och försökte få lite svalka i lägenheten. Eftersom vi tillbringat dagen i solen och var trötta så drog vi oss hemåt ganska tidigt för att sova och förbereda oss för nästa dag.När jag duschat och torkat mig så gick jag in i sovrummet och la mig naken på sängen.

Jag var tvungen att ta ut den ur munnen och ytterligare ett sprut träffade mig över läpparna. Dubbelmoral, jag vet, men det är inte lätt det där med otrohet.

När jag kände två händer på min rumma vände jag huvudet lite och såg Lars stå naken bakom mig. Långsamt, nästan andaktsfullt, började han klä av mig. Sedan gav jag mig hän åt männen totalt. Eller bara trötthet?

Tack tjejer! (för er skull)

Kort avbröt han sin lek och lutade sig fram till datorn igen och fortsatte skriva:

Okej Linda! Han fyllde ena handen med medlet och slöt den runt staven. Nu hade dock hans lust väckts till liv igen efter de smickrande kommentarerna han fått för sin sista novell.Han greppade den hungrigt med bägge händerna och runkade några drag.

När han nu satt och fingrade på tangenterna rusade pulsen inom honom lite extra. Ordentligt kåt som han var föll tankarna på sprutet också. Motstridiga tankar om att sukta efter en annan kvinna, trots att man är straigt. Det gladde honom.

Leave a Reply

