Båda Suckar Av Välbehag.

Detta var en dröm som jag också länge burit inombords. Nu eller aldrig tänkte jag. Jag knäppte upp hennes klänning och Hasse drog sig lite tillbaka, men tittade intensivt på när jag drog av henne klänningen och hon stod där i en tunn svart behå, svarta nylonstrumpor, svart strumphållare och en svart stringtrosa. Jag kände hur hon drog bort sin stjärt från min kuk och tryckte sitt underliv mot vår väns. Javisst, svarade han, och jag hörde att han blev kvar en stund efter det att han spolat i WC och jag förstod att även han gjorde sig i ordning för kvällen. Det susade till i huvudet på mig för jag förstod att hon nu äntligen funderade på min fråga och inte slog bort den helt, som hon gjort förut. Hon hade nog haft tid att göra det medan vi vandrade hem till henne.

Vandrarhemmet

Mitt svar är enkelt jag har aldrig låtit mig utnyttjas av någon allt jag gjort har jag genomfört av fri vilja, med beräknade av konsekvenserna.

Det första jag ser när jag kliver in genom dörren är Thomas som sitter vid köksbordet med en öl. Bestämmer mig för att inte känna mig förnedrad.

Ganska snart tycker mamma att de skall dra sig tillbaka.

Bengt går till duschen med bara en handduk över höften just som han lämnar mitt rum kommer mamma i korridoren pinsamt så det räcker. Jag förstår vad han vill, riktar den sprutande kuken mot den öppna fittan, de sista strålarna träffar rakt i mynningen.

“. Mikael var redan där, han satt vid ett bord och drack kaffe.
Mikael lyfte upp benen i soffan så jag kom åt ännu bättre. Jag hade planerat att vi skulle ta in på ett billigt hotell men jag kände mig trygg så vi gick hem till mig istället.Det smakade bättre än jag hade föreställt mig.

Jag har ingen tid att spilla utan drar snabbt ner hennes trosor till marken och låter Sara kliva ur dom.

Sara kysser mitt bröst och börjar sakta arbeta sig ner på knä. Dessutom ser hon ut att vara minst 6-7 år yngre än mig. Hon följer mitt lår och placerar sin trampdyna mot mitt skrev, sakta masserar hon mitt skrev med sina tår i en knipande och cirkelformad rörelse.Vad har du gjort här då?

Mvh Denno


Jag är helt snurrig redan och låter henne göra vad hon vill. Jag lutar mitt huvud tillbaka och känner hur Saras läppar försiktigt smakar på mitt ollon. -Hejsan Sara. Jo det har varit rätt tungt. Jag låter mitt långfinger leta sig in och när jag fått in det utan minsta motstånd i Sara och trycker lätt upp mot hennes gpunkt så viker hennes ben sig som kokta spagetti.Jag tänker att hoppas inte detta bara är ett sätt att retas från henne.

Klockan börjar närma sig 22.00 när jag plötsligt känner något som snuddar mitt smalben under bordet.

Två men ändå ensam

Jag kan säga att vi gjort detta till en vana nu.
Sen börjar du i ord beskriva vad du skulle vilja göra med mig.
“Rör du dig själv nu?
Du frågar försiktigt hur jag är klädd och jag beskriver mina underkläder i detalj för dig.
Då blir jag plötsligt avbruten av dörrklockan. Inte hade du räknat med det när du ringde. Du använder samma ord som på ICQ:n men det här är ännu bättre. Båda suckar av välbehag. Att mina fingrar rullar klittan och att jag är mycket våt.
Jag har gått hela dagen och varit småkåt. Jag hör hur du flämtar lite.

Leave a Reply

