Svarade Jag Utan Att Slita Min Blick Från Mats.mats Händer Hade Letat Sig In Och Under Mina Kläder, Han Smekte Min Rygg Med Sina Grova Bygghänder.

Hans arm behåring tunnades ut på halva överarmarna och hans breda axlar var hårfria, likaså hans underbara rygg, var hårlös.

Mina ögon blev dubbelt så stora och jag bara gapade. Jag tittade honom hastigt i ögonen och sedan tittade, jag ner i marken. Svarade jag utan att slita min blick från Mats.Mats händer hade letat sig in och under mina kläder, han smekte min rygg med sina grova bygghänder.
Mats var min hemliga älskare eller snarare jag var hans.

Världen runt på 80 dagar DEL I och II

[Detta är min första novell bland förhoppningsvis fler så visa gärna lite förståelse, skriv gärna i kommentatorsfältet om vad du tyckte om det hela!]Hon hade underbart blåa ögon, ögon värda att drunkna i.

Jag slog upp skärmen och skrev med flinka fingrar in hemsidan som jag tidigare hittat resan på.

– Menar du det?Hennes händer smekte min nu min kropp med mjuka och känsliga rörelser. Emma var inloggad och hade en ny notis: ”Man slutar aldrig att lära känna en människa”, det kändes lite udda med tanke på det jag upplevt tidigare idag, men jag la ingen större vikt vid det, det kändes för abstrakt.

– Gud så skönt, vänd dig om nu så ska du få känna på hur det är att bli tagen av din bästa vän

Emma gjorde som jag sa lydigt, hon reste sig kvick och började stilla hasa av sig sina ljusblåa jeans.

Ibland har vi tillfälle att gå in på något fik eller matställe, men på landsbygden är det ofta ganska glest mellan dom. Vi var ute i skogen och stod nakna mitt emot varann. Men skulle hon finnas kvar då?Att det var slut mellan oss. Och att vi ska vara ute så mycket. Och som kanske var orsaken till mitt relativt svala intresse för tjejer.

Det måste man väl ändå få göra med eleverna, tänker jag. Öh, vikarie.

Jag är förvånad.

Hon ställer sig upp och tar av sig de sista plaggen.

Hon går ned på knä och knäpper upp skärpet.
– Nej, säger jag.

Leave a Reply

