Sade Mannen.

Stinas utesex

Redo för att komma.

Det hela började bra. Han runkade lugnt och metodiskt.
Lite snopet men inte helt oväntat.
Han började runka långsamt och kuken växte. sade mannen.

Men mannen ger mig de förlösande orden: ”Det där ser skönt ut, men vänd på dig så jag ser hela dig.”Helst skulle du väl vilja ha ett par stora kukar i dig också. Det kom en hel kaskad och jag blev alldeles kletig. Han var sur.Nu jobbade jag med två fingrar i fittan och hela handen på klittan
Det fina med mannen var att han förstod läget. Konstigt nog var vi inte ett dugg generade för varandra.

Jag spanade in Sandra, som stod på mittpunkten med en visselpipa i munnen. Tankarna på Sandra fick mig att vilja göra något privat. Jag smekte hennes underbara rumpa och vi kysstes.
Våran lärare Sandra berättade friskt om både det ena och det andra och jag njöt verkligen av att höra hennes röst. Istället sa hon milt: – Jasså Johan, så du tänder på min BH?

Vi körde några sexakter till.
Jag kunde inte bli kåtare än nu och la mina händer runt hennes höfter.

Min lilla pizza fantasi

Sedan tar jag emot pizzan och ber han komma in och vänta medan jag hämtar pengar. Känner hans hårdhet genom byxorna. Sedan kysser han mig igen.På munnen. Slickar först det ena och sedan det andra.


Sedan tar han tag i min rumpa lyfter mig upp och bär mig mot sängen. Bröstvårtorna. Så känner jag hur han flåsar lite varmt i nacken på mig.

Leave a Reply

