.

Hurså?Liten och smal, stod hon framför mig, med benen en aning isär.
-om du hämtar ett glas vitt vin till, kanske jag göra det.Lukta själv får du känna, visst luktar det gott?
Hon log där hon stod i dörröppningen:
-jag heter Liss och känner Lisette.
-visst.Kanske vill du göra något annat med mig?Rätt som det var böjde sig den ena och sög in den andres kuk i munnen. Men innan jag hann svara:
-du kanske vill raka min fitta så den blir alldeles blank och slät. . . . . precis som på en kåt liten tolvåring och sen kanske du vill sätta upp mitt hår i tofsar?

Leave a Reply

