Du Får Ta Det Lite Lungt, Hon Flinade Och Hennes Finger Åkte Nu Ner Mellan Mina Blygläppar Och Hon Smekte Runt Min Slidöppning.

Ett par hundra meter bort satt Miller på en parkbänk och såg ut över det vackra landskap som bredde ut sig framför honom.Det dunkade kraftigt i huvudet och han hade fått en rejäl bula i nacken.
-Är ni nöjda nu,snutjävlar?
-Jag kommer.
-Runt hundra,svarade Müller.De flesta håller på att transportera brottslingar fram och tillbaka hela tiden,men de andra är naturligtvis här omkring.Vi kommer aldrig att kunna sätta hela ligan bakom galler, men vi har iallafall oskadliggjort ledaren.Vilken makt han hade,ändå.
-Du har dödat honom,svarade en av poliserna.


Min Flicka

– Johanna! Jag sätter den på Maximal hastighet och kör in den till botten på Johanna.
Men sin lilla tiara på sin blonda hjässa.Vi sätter oss ner på min säng och vi kysser varrandra varsamt. Som jag letat.
Jag reser mig upp och springer mot henne.Jag fann en korsett långt inne i garderoben.Snart kommer jag.
Sen går vi hem.JAG KOOOMMER!

Anna Del2

Jag gillar hårda tag.
Anna kollade in i mina ögon och jag log.Min kropp skakade och jag höll fortfarande mina fingrar i mig och rörde in och ut i mina båda hål.
– Jag älskar dig.
Hon tog ur sina fingrar och höll i mina lår med båda händerna.

Min orgasm började närma sig och hennes andra hand tryckte hon in tre fingrar i min fitta. Hon bara log och fortsatte, hon tog i lite mer när hon tryckte in fingrarna så långt hon kunde i båda mina hål kom jag i världens sprutorgasm.
– Nae, du sa att jag inte skulle ha några. Du får ta det lite lungt, hon flinade och hennes finger åkte nu ner mellan mina blygläppar och hon smekte runt min slidöppning.

Läraren

Jag visste inte vad jag skulle svara utan bara satt där tyst och tittade ut på vägen som åkte förbi såg ett och ett annat rådjur på en och en annan åker som vi åkte förbi.

Efter det korta mobilsamtalet så frågade han vem det var och jag förklarade.Hej då!

– Jaha, kände jag att jag bara kunde klämma fram när jag hade gråten i halsen.& 30 min. så lade jag in mina böcker i skåpet, satte på mig ytterkläderna och han kom och hämtade upp mig så vi gick ut samtidigt till hans röda Saab.Ja, ja, avbröt jag och tittade på honom och gav honom ett lugnt leende och jag kände att jag inte var stel längre.

– Så, vad har du gjort idag? Konstigt..

– Okej, men då syns vi snart då!Vi gick upp klädde på oss gjorde oss iordning i badrummet och gick sedan för att äta frukosten som hennes underbara pappa hade ställt fram.

Leave a Reply

