Utan Förvarning Börjar Jag Smiska Henne Igen, Hennes Skinkor, Hennes Lår Och Hennes Bröst.

“Nej, vänta. ”

David svarade inte. David började bli trött i tungan och ville gärna prova något annat. Nu tittade han inte ned längre utan blicken spelade mellan Lisas ansikte, bröst och just fitta.”Men för all del slå dig ned och se på”

David visste inte vad han skulle tro, men det fanns ingen chans att dölja något och dessutom var han så kåt att det bara fanns ett mål just nu. Han exploderade i en våldsam orgasm och fyllde Lisas fitta med sin sperma. ” Hon böjde sig fram och drog honom mot sig. När han klev ut ur duschen och skulle greppa sin handduk for dörren till bastun upp och båda tjejerna stormade ut nakna.

Så skönt med hans hårda kuk i min hand! Han la sin hand på min stump och masserade den. Även det kärleksliv vi till och från har delat. Jag tog våra hårda manslemmar i min högerhand och runkade de hårt mot varandra. Jag hade blivit så oerhört kåt av att smeka hans känga och ben. Att leva med ett amputerat ben redan när jag är bara 19 år kommer bitvis att vara tufft men det är ingen sjukdom att ha ett ben.

In this bookshop I can see beautiful editions of the works of Socrates, Plato, Euripides, Aristophanes, Pindar, Horace, Petrarch, Tasso, Camoyens, Calderon, and Racine. I can get the latest editions of Victor Hugo, the great French novelist. Amongst the German writers, I can have Schiller and Goethe. Altogether a delightful place for the casual browser and serious book lover. In 1875, on the occasion of the Prince of Waless visit to India, Higginbothams bookstore was even appointed the official bookseller to His Royal Highness. Over the next few years, the business went on to supply books to numerous government institutions and even sold stationery. It expanded into publishing , putting out its first book, titled Sweet Dishes: A little Treatise on Confectionery, in 1884. The bookstore would go on to have an illustrious list of customers , including Clement Atlee, the future British prime minister, and the maharaja of Mysore Jayachamaraja Wodeyar. Read More Between 1888 and 1889, when Higginbotham was sheriff of Madras, his son CH Higginbotham got involved in the business, turning it into a real family affair. Following Abel Higginbothams death in 1891, his son took over, presiding over an era that saw the bookshop spread to other southern cities, including Bangalore. Under the leadership of CH Higginbotham, the bookstore moved into a new building on Mount Road, specially designed with a high, sloping ceiling and few windows in order to keep all the books inside safe from dust and deterioration. This would go on to become a landmark in the area, and remains so to this day.

For the original version including any supplementary images or video, visit http://finance.yahoo.com/news/higginbothams-oldest-bookshop-home-flipkart-061236197.html

Örfilen är inte hård, den gör inte ont alls, men signalen är tydlig ”Förlåt Herre” snyftar hon fram..jag låter mina handflator tala, hennes vackra skinkor, tidigare bleka, nu röda och varma får ta straffet.
En tår rinner sakta ner för hennes kind, jag fångar den med min mun och låter henne smaka i en långsam men krävande kyss…och nu vet hon.
På nytt får hon ställa sig i inspektions position, armarna över huvudet, brett särade ben. Jag smeker försiktigt dom röda märken jag lämnade där tidigare.


Jag drar mig ur och låter henne ställa sig på alla fyra på bordet brevid. Ett vackert minne…Nu finns det ingen tveksamhet längre, hon lyder direkt och med stor iver. Utan förvarning börjar jag smiska henne igen, hennes skinkor, hennes lår och hennes bröst.

Leave a Reply

