la Ess Ch. 05


Hej, alla! Din gamla kompis doktor Nick är tillbaka igen, och har jag en affär för dig! För lågt, lågt pris på absolut ingenting, du får läsa porr. Den enda haken är att du måste läsa den ansvarsfriskrivning först.

Detta är en sex story. Om du är under 18 år, eller bor i en del av världen som inte tillåter dig att läsa sex berättelser, bör du inte läsa detta. Eftersom det är en sex story, minns du?

Återkoppling av alla slag (positiv, negativ, hotande, romantisk, threatmantic, et cetera) ska skickas till adressen i min profil.

LA Aces – Kapitel 5: Serverings Sophia

***

“Så … vad är kön ut?”

“Ursäkta?” Skytte hade avstannat, tack vare en annan av Toms utbrott; här var över varumärket av sötningsmedel för sitt kaffe. Jag var kvar för att sitta i en soffa med Sophia, som Renee ades av att göra något för en av producenterna. Som alltid, Sophia valde att fylla driftstopp med prat om sex.

“Med Renee. Vad hon gillar i sängen?”

“Jag tror verkligen inte att det är något med att göra.

“Bra. Prata inte om sex med Renee.” Sophia flinade, glider närmare mig. “Jag hade mycket hellre prata om sex med mig.” Hon sträckte ut sin hand, flytta den i riktning mot mitt skrev, men jag knuffade bort henne.

“Nej, vi ska inte göra det igen.”

“Kom igen … vad är du orolig?” Jag fick ett svar, men det verkade som Sophia visste redan vad det var. “Är det Renee? Jag tror att hon redan visat att hon är okej med mig att ha en smak …”

Sophia hade en poäng. Det hade varit ganska klart att hon och Renée hade kokat upp systemet för att få mig bunden till en stol tillsammans. Ändå var jag orolig om det; Jag var fortfarande lite ont från det som Katharine hade gjort, och jag kände mig illa om i huvudsak gör samma sak till Renee, även om det hade likvidation är hennes idé. Summan av kardemumman var att jag inte skulle göra något för att skada henne, även om det innebar att passera upp en romp med Sophia.

Ändå fanns det ingen anledning för mig att låta henne in på allt detta. “Nej,” sa jag till henne igen. “Inte att hända.” För att ytterligare understryka att frågan var stängd, jag reste mig och gick därifrån.

“Jag ska ta dig,” ropade hon efter mig. “Vänta bara!”

*****

Renee knackade på Sophias dörr i hopp om att hon inte skulle vara där. Turen var inte på hennes sida, men; Sophias röst ropade för att informera henne om att dörren var olåst. Renee öppnade den och såg att Sofia var ligger ner på hennes soffa. Hon var klädd i bara en blå t-shirt och matchande trosor. Renee stängde dörren, står framför den, hennes underläpp darrade när hon såg Sophia.

Efter en stund, Sophia beckoned Renee till henne. Den rödhåriga sjönk genast på knä och kröp längden på rummet, stannar när hon hade nått soffan. Sophia log och klappade Renee på huvudet.

“Duktig flicka.”

Renee log och rodnade lite. “Tack, älskarinna.”

“Vi måste prata om Nick,” Sophia sade, att förlora den dominerande tonen i hennes röst.

“Ja,” Renee svarade nervöst, “vi gör.”

“Han vill inte ha sex med mig. Jo, jag är säker på att han gör … Jag menar, kom igen,” hon och Renee båda skrattade, sedan fortsatte hon. “Men han vill inte göra det så länge han är med dig.”

Hörde detta, log Renee. Efter den lätthet med vilken hon hade kunnat dra bort honom från Katharine, hade hon varit nervös att Nick bara skulle sova runt på henne.

“Så,” Sophia fortsatte, “Du måste dumpa honom.”

Leendet lämnade omedelbart Renee ansikte. Hon hade varit dreading detta ögonblick; när hon fann sig en kille, ville Sophia en smak. Och oftare än inte, hon gillade vad hon smakade. Detta ledde oundvikligen till pojkvän otrogen mot Renee, eller Renee behöva agera som en tik för att låta honom vara fri att knulla Sophia utan skuld.

Hon hade inget emot det för mycket, verkligen; Hon tyckte inte om de flesta av de saker som gick med en relation, och kön var fantastisk. Men Nick var annorlunda. Det var nästan omöjligt för henne att säga hur, men hon kände verkligen att han älskade henne. Och hon kände på samma sätt.

Sophia var inte blinda; Hon kunde se att Renée var bekymrad. “Något är fel?” frågade hon.

“Nej” Renées uttryck fick bara värre; hon tyst förbannade sig själv för att inte ha modet att säga vad hon ville. Var hon verkligen kommer att kasta bort den bästa killen hon någonsin träffat?

“Du ljuger”, säger Sophia. “Säg mig vad som är fel.” Hennes röst var vänlig och lugnande.

För första gången sedan de hade börjat tala om Nick, Renee såg in Sophia ögon; Hon kunde berätta att hon pratade med sin vän, inte hennes älskarinna. “Jag vill inte dumpa honom,” sade hon, hennes röst knappt över en viskning. “Jag tror … jag tror att jag älskar honom.”

Sophia nickade. “Okej.”

Renee lutade sig fram och kramade Sophia, raska lutad brunett. Hon hade varit så rädd, för det som nu verkade fåniga skäl. Hon var rädd för vedergällning, rädd för att hennes vän skulle hugga henne i ryggen, rädd för så många löjliga saker.

Sophia gick kram, som bara gjort Renee hålla henne hårdare. Hon kände sig dålig, trots att hon hade tydligen gjort Renee väldigt glad. Hon visste inte varför Renée hade varit så nervös, eller varför hon var så lättad nu; det viktiga, hon rationaliseras, var att Renée var glad nu.

“Tack,” Renee sade bryta kram och torka en lycklig tår från ögat.

“Inga problem”, svarade Sophia. “Vi kan fortfarande ha en trekant, men hur?”

Renee log. “Så många som min älskarinna vill ha.” Hon började få upp, men Sophia stoppade henne.

“Var tror du att du ska?” Den hårda, befallande ton hade återvänt till hennes röst.

Renee kom tillbaka ner på knä, böjer huvudet. “Förlåt mig, älskarinna.”

“Du måste förtjäna att förlåtelse.” Sophia pekade på hennes utsträckta högra fot. “Dyrka din älskarinna, slav. Arbeta dig upp.”

Renee kröp ned till slutet av soffan och tog Sophia fot i hennes händer. Hennes knän var fortfarande på golvet, men hennes kropp var nu svävar över Sophias. Den dominerande brunett vickade tårna; Renee svarade med att försiktigt kyssa vart och ett av dem. En efter en tog hon Sophias tår i hennes mun, ger varje en snabb suga innan vi går vidare till nästa. När alla fem hade fått denna behandling, Renee läppar reste ner sulan på sin älskarinna “fot, kyssa hela vägen till hennes häl. Renee stack ut tungan, sedan mycket långsamt sprang tillbaka upp Sophia fot.

“Mmm, bra flicka,” Sophia sa, koppla av på soffan. Hon älskade med varje tum av hennes kropp dyrkas, och Renee var mycket bra på det. Hon började kyssa toppen av Sophia fot, arbetar sig upp bågen med mjuka smekningar. Hennes tunga slickade en långsam cirkel runt Sophias fotled, hennes mjuka läppar pickar själva benet. Sophia släppa ut en annan belåten suck, låta Renee tar all tid hon önskade.

Renee var ingen brådska. Hon var aldrig här undergiven; inte hennes pojkvänner, inte de andra tjejerna som hon hade experimenterat med, inte till någon. Men Sophia … Sophia var omöjligt att förklara. Det var bara något om henne, något i det sätt hon bar själv, som drev Renee vilda. De var vänner, såväl som vänner, och på den nivå de var alltid lika. Men i sovrummet (eller omklädningsrummet eller badrummet eller garderoben, eller att en gång på planet), Sophia var i full kontroll. Och Renée ville inte det på något annat sätt.

När hennes tunga kärleksfullt slickade den släta huden på Sophias kalv, var Renee påmind om alla de gånger hon hade rakat Sophia vackra ben. Det enkla undergiven handling aldrig misslyckats med att driva Renee vilda, och hon alltid såg till att ordentligt tacka sin älskarinna för tillfället. Nu var hon tacka henne för något annat, hennes förståelse av Renee känslor för Nick var ett exempel på hur stor en vän hon var, liksom en stor älskarinna.

Renee började försiktigt kyssa Sophias smalbenet. Snart, hennes kyssar blev mer sensuell, mer passionerad, och hon fann att hon var praktiskt taget suger på Sophias kött. Den brunett hade inget emot; i själva verket tycktes hon njuta av i vilken grad hennes kropp enraptured Renee. Hon körde fingrarna genom hennes undergivna hår, och släppte ut en låg, nöjd stön. Renee fingertoppar började gnida Sophias kalv; den smidig köttet gjorde så mycket för att väcka Renee som lätt massage gjorde för Sophia.

Som Renée flyttade upp till Sophia knä, tårna hon hade precis avslutat suger borstad mot hennes bröst. Sophia märkte detta, och började flytta sin fot i en liten cirkel. Detta orsakade hennes stortå att gnida mot sidan av Renées bröst, smekte det genom hennes mörkt lila blus. Renee tittade upp på Sofia och log; hon återvände den.

Renee tillät inte det lite av glädje Sophia gav henne för att distrahera henne från hennes uppgift; Hon fortsatte sin långsamma, grad marsch upp Sophias gudomliga ben. Hon sög på Sophias lår, ungefär som det sätt hon hade sugit på hennes smalbenet. Sophia lår var känsligare, emellertid, och denna tid var reaktionen starkare.

“Mmm, Renee,” stönade hon, “Du gör mig så våt … keep it up …”

Renee gjorde just det, hennes händer rör sig upp för att massera Sophias lår som hennes mun flyttas allt närmare hennes läckra fitta. Hon kunde känna lukten Sophias upphetsning, nu, och doften var berusande. Ändå gjorde hon säker på att ta sin tid och njuta av den otroliga ben hon dyrka.

Sophia började bli otålig; hon visste att så stor som Renee tunga var när det fungerade på hennes ben, var det ännu bättre när den äter hennes fitta. Hon tog ett fast grepp om Renee hår, men inte ryck; Hon visste att just den signalen skulle berätta Renee att Mistress var redo för henne att flytta upp.

Renee emot signalen, och ljudlöst lydde den outtalade kommandot. Hon slickade försiktigt på Sophias bomullstrosor, trycker på plagget mot hennes droppande ryck. När Sophias stön blev starkare, tog Renee trosor i hennes tänder och drog ner dem till Sophias knä.

Hon flyttade snabbt tillbaka upp, ler vid åsynen av Sophias våta fitta. Hon flyttade in nära, som om hon planerade att attackera den med full kraft av sin tunga, men flinade och drog sig tillbaka. Hon retade Sophia läppar, bara knappt köra tungan över dem och sedan flytta bort. Sophia stönade, vred sig i glädje och frustration i soffan.

“Inte leka med mig, Renee,” hon vädjade, “Ät mig!”

Den här gången gjorde Renee inte omedelbart lyda; istället, planterade hon mjuka kyssar runt Sophia fitta, smaka på juice som hade samlats i hennes tjocka, bruna buske. Renee höll Sophias kulle vältrimmade, mörkt hår som bildar en perfekt triangel som Renee tunga nu undersökte på ett lustfyllt, maklig takt.

Sophias tålamod hade redan slitna tunn, och hon tänkte inte låta Renee bli distraherad från det slutliga målet. Hon drog på Renées hår, försökte styra henne mot hennes svullna klitoris. Den rödhåriga uppfyllt, men bara till en punkt; Hon har flyttat tillbaka till Sophia fitta, men bara retade hennes älskarinna “klitoris. Sophias frustration växte som Renee tunga dansade över och runt den svullna knoppen.

“Fucking Hell, Renee,” hon morrade, en kant som kommer till hennes röst när hon drog en gång på hennes hår. “Sug min jävla klitoris just fan nu!”

Renee tjurade, lekfullt; Hon var besviken över att hennes speltid var över, men tonen i Sophias röst hade hon utarmning hennes jeans. “Ja, husmor.” Hon tog Sophias klitta i sin mun och sög hårt på det.

“Oooooh, ja,” Sophia stönade, gnugga hennes bröst genom hennes t-shirt. “Det är det … åh, fan, Renee …”

Renee höll hennes läppar tätt virad runt Sophias klitoris, suger så hårt hon kunde. Hon skulle då skrapa tänderna mot det, vilket Sophia att rysa i extas. Renee kunde känna att Sophia var nära, och hon gjorde inget för att stoppa sin älskarinna från Cumming.

“Mmm, Ohhhh fan,” Sophia stönade, hennes kropp spänna upp som hon förberett för orgasm. “Jag ska knulla cum, Renee, du bättre skulle vara redo för det!”

Renee hade knappt tid att nicka innan Sophia kom, hennes söt grädde hälla ur hennes fitta som vatten från en fontän. Renee snabbt flyttade munnen för att fånga så mycket som hon kunde, hungrigt läppning upp resten som Sophia stönade hennes tillstånd.

“Mmm, en så bra tjej”, sa hon och strök hennes slav hår.

När fontänen hade sinat, flyttade Renee upp till Sophia ansikte och kysste henne. Sophia gled hennes tunga in Renee mun, smaka sin egen saft och hitta dem ganska roligt. Som deras tungor dansade, placerade Renee handen på Sophias buske, skjuta hennes långfinger i Sophias fitta.

Renee bröt kyssen, ler ner på Sophia. “Fick en mer för mig?” frågade hon, böja fingret i ett försök att påverka svaret.

Sophia nickade och log från öra till öra. Hon drog av sig t-shirt, hennes nakenhet en skarp kontrast till Renee fulla dräkt av blus och jeans. Renee lutade sig in, kyssa Sophia bröst när hon gled ett annat finger i hennes fitta. Sophia stönade vid insättnings, hennes muskler åtdragning runt Renee fingrar.

Renee började knulla Sophias fitta med hennes fingrar, medan samtidigt hennes läppar och tunga flyttade över hennes bröst. Hon kysste den mjuk, smidig kropp, kärleksfulla ljudet av Sophias nöjda stön. Hon slöt ögonen när hon började suga på Sophias bröstvårta, ler för sig själv när hennes Mistress började klappa henne.

“Duktig flicka,” Sophia mässade, strök Renées hår. “Mmm, du är en bra tjej, Renee …”

Renee kändes som en väldigt bra tjej, och hon var glad att hennes Mistress överenskommits. Hon fortsatte att suga på Sophias bröstvårta, nästan som om hon förväntas dra mjölk, medan hennes fingrar fortsatte att knulla Sophia trånga fitta.

Mycket som hon tyckte om de händelser som utspelar sig, hade Sophia någonting annat i åtanke. Hon guidade Renee mun från hennes bröstvårta, dra in henne i en annan kyss. När kyssen bröt öppnade Renee ögonen. Sophia kunde se den glädje som Renee mådde, bara från att tjäna henne; hon ville belöna det.

Hålla på Renee axlar för stöd, Sophia rullade hon själv bort av soffan, som kommer ner på golvet ovanpå Renee. Den rödhåriga var ihop med den förändring av position, men innan hon kunde ifrågasätta det Sofia kysste henne igen. Sophia nålas Renee till golvet, stönande i hennes mun som sin kyss intensifierats.

Renee insatt tredje finger i Sophias fitta, knulla hennes älskarinna med förnyad iver. Hennes tumme tryckte mot Sophias klitoris, retar det med sin nagel. Sophias stön blev starkare, och hon bröt kyssen.

Sophia läppar reste ner till Renées hals, en plats som hon visste drev henne sub vilda. Hon kvävas lekfullt den bleka köttet, kärleksfull Renées förvånade flämtningar. “Åh, du är så läckra, Renee,” Sophia sa, ler när hon flyttade upp för att knapra hennes öra, “jag bara skulle behöva äta upp dig.”

“Snälla,” Renee stönade, “Snälla, Mistress … snälla, ja.”

Sophia blev förbluffad av detta; hon visste att Renee fick på att vara en sub, men hon hade aldrig hört ett sådant behov i rösten. Agera snabbt, snurrade hon sig omkring, att få på plats, så att hennes fitta var rätt i Renées ansikte, och vice versa.

Renee slösade ingen tid att byta ut fingrarna som just hade tagits bort från Sophias fitta med hennes ivriga tunga. Sophia stönade, njuter av känslan för en stund. Sedan återvände hon till sin självutnämnda uppgift. Hon började med att ta tag i Renee handled, föra hennes under s krämig fingrar till hennes mun. Sakta, slickade hon sina söta safter från Renee hand, försiktigt kysser varje finger i taget.

Renee släppa ut ett dovt stönande, ansiktet begravt i Sophias droppande ryck. När Sophia släppte hennes hand, placerade hon det på Sophias röv, och båda Renee händer började gnida och smeka Sophias kinder. Renées tunga arbetade så fort hon kunde göra det, slickar så djupt som möjligt i Sophias blöta fitta.

Sofia, under tiden, var upptagen med att förbereda Renee för en tungsurrning av hennes egna. Hon knäppte Renées tighta jeans, skjuta dem upp hennes ben och exponera hennes lila g-string. Även detta var snabbt drivit ur vägen, och Sophia möttes av en överraskning.

“Att växa i vår buske, är vi?” frågade hon lekfullt, slickar plåstret av hår som hade spirat sedan deras senaste möte. Renee svarade med ett dovt “Mm-hmm,” och Sophia log. “Jag gillar det”, sade hon, kysser den röda högen innan du slår hennes uppmärksamhet till Renées klitoris.

Sophia bet försiktigt ner på den, vilket Renee att gråta ut. Hon bet det igen, hårdare, och den här gången Renee svar förmedlas så mycket smärta som njutning. Sophia lugnade snabbt smärtan, byte till mer mjuka kyssar och slickar när hon gick till Renée. Hon blandade det, med hjälp av olika mjuka kyssar och hårda bites utformade för att hålla Renee på kanten så länge som möjligt.

Sophia visste att Renee måste vara nära; hennes fitta var dyblöt, och hon visste av erfarenhet att Renées slickar växte alltid mer febrig ju närmare hon kom till en orgasm. Denna gång var inget undantag, som Renee tunga attacke Sophias ryck med vårdslös överge.

“Åh, fan, Renee,” Sophia stönade, malning hennes höfter mot den yngre kvinnans ansikte. “Jag vill att du cum för mig;! Cum för din Mistress”

Sophia kantats hennes utrop genom att fördubbla sina ansträngningar på Renées klitoris. Hennes tunga attackerade den från alla vinklar, hennes läppar och tänder att få in i handlingen också. Renee vred sig under henne, stönande högt i hennes fitta och hålla ett fast grepp om hennes rumpa. Det var bara en tidsfråga, och att tiden tog slut när Sophias tunga gjorde ett sista kretsen kring Renées svullna klitoris.

Ljudet av Renées orgasm var dämpas av det faktum att hon fortfarande äter Sophias fitta, men det var ändå tillräckligt högt för Sophia att höra varje ord. “Ohhh, ohhh FUCK JAG Cumming!” Renee skrek, hennes grädde forsande ur hennes fitta. Sophia ivrigt slickade upp så mycket som hon kunde; Renées cum var nästan beroendeframkallande, och Sophia var en mycket glad knarkare.

Nöjd att hon hade fått sin fix, Sophia drog sig bort från Renee fitta. Hon reste sig på knä, ändra vinkeln att Renee angrep hennes fitta från. Renee inte sakta ner lite, hennes tunga synes i tre helt olika platser på en gång medan hennes händer fortsatte att gnugga Sophia rumpa.

Sophia började mala sig mot Renées ansikte, rider hennes ivriga slav som en sparka bakut bronco. Hon förbannade sig tyst för att tänka på denna position så sent; förnimmelserna var otroligt, men det fanns inget sätt att hon skulle kunna hålla ut särskilt länge. Hon slöt ögonen och försökte tänka på något att ta hennes sinne av Renee, men det ihållande rödhårig otroliga tungan skulle inte låta henne komma undan från nöjet.

“Jesus Kristus, Renee,” flämtade hon, “Du är fan fantastiskt … åh, gud … åh, FUCKING GOOOOOD!”

Renee öppnade munnen så bred som hon kunde, låta Sophias orgasm regnar ner på henne. Sophia var stel som en styrelse, frysta i extas och skriker med glädje. Hon stannade så i nästan en minut innan de slutligen kollapsar, lutad mot soffan för support.

Renee gled ut från under henne, sitter bredvid henne framför soffan. Sophia tog en stund att fånga andan, medan Renee log blygt. “Tala om för mig att vi inte behöver stanna här för Nick,” Sophia sa, torka svetten från hennes ögon.

Renee flinade. “Jag tror inte att han kommer ihåg.”

*****

Renee kom ut ur omklädningsrummet precis när jag gick för att knacka på den. “Hej”, sa hon, leende och hälsning mig med en kyss.

“Hej.” Jag log, sedan slickade mina läppar. “Mmm, välsmakande … nytt läppstift?”

“Något sånt.” Renee rodnade och såg tillbaka på Sophia, som också kommer ut ur omklädningsrummet. Hon flinade, och jag hade inga tvivel vad smaken var.

“Ge honom en annan smak.”

Innan jag kunde bearbeta det som Sophia hade sagt, var Renee kysser mig igen. Kvarlevorna av Sophias grädde på hennes tunga gjorde det smakar ännu bättre än vanligt, och jag kunde känna min kuk snabbt svara. Jag tryckte Renee mot dörren, kyssa henne hårdare. Hon lyfte sin vänstra ben, linda den runt mig och drog mig närmare henne, trycker min bula mot den växande våt fläck i hennes jeans.

Leave a Reply

