lamar Game Pt. 01

“Så vad på DVD?”

“Du ska få se, men först lite vin, medan jag får saker klara.”

“Var fick du det?”

“Internet, nu får i sängen och slappna av.”

Cris var angelägen om att se vad som fanns på skivan, men Steve spelade det coolt. Paret slutade ett glas vin, innan du startar själva filmen. Steve träffade fjärrkontrollen och väntade. Den inledande scenen började med en ung hustru kysser sin man hejdå när han lämnade för arbete. Ögonblick senare knackade en lång svart man på dörren. En reparatör han slösat bort lite tid att göra ett drag på den semi motvilliga hustru. Den blonda verkade hälften av den svarta killen som han tog henne i sina armar och kysste henne.

Steve såg på Cris som verkade hänförd av åtgärdsskärmen. Cris satt med korslagda ben på sängen, hennes blus knappt täcker hennes slit. Steves kuk stelnade när han lät blicken glida ner till Cris s garvade lår.

På skärmen svart man hade lyft den blonda t-shirt och krafsar hennes bröst med stora svarta händer. Cris och Steve hade sett sin andel av sena kabel filmer, men det här var annorlunda. Blondinen hade tappat sin hand ner till mannens byxor och fumlade med sin knapp. Cris skiftade hennes kropp som hennes fitta blev fuktig.

Paret på skärmen var i tunga kyssar och till skillnad från kabel-filmerna, verkade verkligen vara att få in i varandra. Steve placerade sin hand på Cris fasta lår. Steve noterade att Cris var så förtjust i filmen att hon inte märker. Blondinen hade knäppte upp den svarta mannens byxor och han var nu nere på boxare. Blondinen hade tagit bort sin t-shirt och kort och fick ståta med en vit rem som accent hennes röv fint. Steve halkade sin hand närmare Cris s slit.

Cris var helt uppslukad av filmen och var att hitta det svårt att sitta still. Blondinen hade sjunkit till hennes knä-talet innan den svarta mannen som nu sitter i soffan. Sedan den blonda började dra ner mannens byxor. En stor svart kuk sprungna ur den svarta mannens Boxers som flickan drog ner dem. Cris kunde inte tro henne ögats och sagt så mycket.

“Det är fejk rätt.”

“Jag tror inte det Cris, det är stort är inte det?”

“Gud ja.”

Steve lät fingret spår ner i utkanten av Cris s fitta läppar. Fukt redan bildar där. Cris var aktiverad av rasgränsöverskridande sexscen och detta i sin tur upphetsad Steve, som fortsatte att driva frågan.

“Inte undra på att de säger när en kvinna blir svart att hon kan inte gå tillbaka.”

Cris svarade inte Steve. Blondinen började slicka den svarta dubbar kuk och hans kuk huvud var våt av hennes saliv. Flickan var strök hans kuk med båda händerna och ständigt tittade upp på den svarta mannen för godkännande.

Steve gned fingret över Cris s inflammerade klitoris vilket fick henne att sära hennes ben ytterligare.

“Du vet att jag tror Lamar är ännu större än den killen, kan du tro det.” Steve visste inte varför han vräkte ut det.

“Vad.”

“Jag menar jag har aldrig sett Lamar upphetsad men tro mig även mjuk han är nästan lika stor som den där killen.”

Blondinen hade flyttat upp i soffan och var över både svart mans kuk. Blondinen tog sedan den enorma kuk i handen och började gnida huvudet upp och ner hennes slit. Så småningom arbetade hon den svarta polen in i hennes fitta.

Cris hade svårt att koncentrera sig, var Steve fingrar snabbt föra henne till den grad orgasm. Vidare hade Steves sista uttalande inte undgått Cris. Cris tittat på på skärmen och undrade vad det skulle vara som att ha en stor svart cock’Lamar kuk begravd i hennes mättade fitta. De blondiner väsen förändrats som hon omslöt den svarta axeln helt med hennes våta fitta.

“Någon säker som den här filmen,” Steve sade när han kände Cris darra med en orgasm. Cris lutade tillbaka mot kuddarna och hennes knän var upp, benen brett isär. Steve skildes den mörka håret på hennes trimmade buske som han arbetade långfingret i hennes våta skåran. Cris s ögats var nitade på på skärmen åtgärder.

Blondinen grät ut med glädje som hon började jucka mer ursinnigt. Cris var säker blondinen var inte fejka en orgasm som den svarte mannen skrek att han också var cuming. Snabbt blondinen dismounted och tog skinande svart kuk i hennes mun.

Cris var nu strök Steves kuk och som den blonda pumpade mer ursinnigt så gjorde hon. Den blonda pumpas hårt med båda händerna, strängar av saliv verkade mellan munnen och den uppsvällda huvudet varje gång hon smekte.

“Jag tror att du fastnat för svart kuk flicka,” den svarta skådespelaren sagt.

Plötsligt Cris kände Steve kuk börjar spurt. Steve hade också varit att titta på action och inbillar det var Cris med den svarte mannen, finna det till svårt att kontrollera sig själv, han kom.

“Oh Steve, dammen, inte ännu.” Cris menade inte att förolämpa Steve, det var bara att hon ville så älska och här han ws cuming så fort.

Steve kändes som om han hade blivit slagen i ansiktet. “Jag är ledsen tjej det är bara att filmen var så varmt. Men oroa dig inte det är inte över. Bara titta på filmen och jag ska vara hård på nolltid.”

Cris fortfarande pumpa Steves kuk när den svarta mannen bölade som en tjur.

“Jag ska cum baby, vill du att jag ska cum i munnen gör att du inte barnet.” blondinen som svar öppnade munnen bred som stråle efter stråle av sperma irrupted från den massiva svarta kuk.

Cris avledas hennes uppmärksamhet från skärmen till hennes mans slak kuk. Cris jämfört med svarta skådespelare kuk och blev chockad av skillnaderna i storlek. Blondinen var dränkt i sperma. Stora klumpar av sperma droppade från hennes läppar och på hennes bröst. Tittar ner på sin hand som hon såg de små droppar av sperma på hennes hand och hennes mans bringade kuk, gud vilken skillnad tänkte hon.

Steve fortsatte röra Cris och nu började kyssa hennes känsliga bröst. Att arbeta sig ner mellan Cris ben Steve fortsatte kyssa och slicka Cris. Med sin cit mellan hans läppar han kände Cris ryser med nöje.

Skärmen förändrats och nu en annan svart man knackade på en annan dörr, den här gången en orientalisk kvinna svarade. Cris oss sätta händerna på baksidan av Steve huvud och drog honom ännu närmare. Cris hela tiden fortsatte tittar på händelserna på skärmen.

Paret slösat lite tid att ta av sig sina kläder. Steves tunga och finger kändes bra och kombinationen av filmen och Steve tog Cris igen. Steve tyvärr inte blev hård igen lämnar Cris ouppfyllda. Steve gav till slut upp försöken att få hårt mumlade något, vände om och somnade. Cris fortsatte titta på filmen. Cris för första gången på många år lät sin hand glida mellan hennes ben. Onanerar Cris hittade själv undrar om Lamar var liksom hängde som skådespelare. Uppleva hennes bästa orgasm i natten Cris stängde av TV: n och somnade, tänkte på Lamar.

Chap.10

Nästa morgon gick Lamar in Steve kontor. “Så Steve hur gick det, fick du njuta av DVD?”

Med ett fåraktigt flin Steve nickade ja.

“Okej, och hur om Cris hon gillar det?”

“Ja.”

“Okej, så hade ni har sex, eller vad,” Lamar sade försökte låta så vitt som möjligt. Lamar visste Steve var obehagligt att prata om sex med sin fru. För Lamar match att arbeta trots att han visste att han skulle vara tvungen att vinna Steve förtroende så han fortsatte att forcera frågan.

“Ja vi hade sex, okej.”

“Så Cris gillade skivan.”

“Ja.”

“Steve du vet att jag har funderat på vad du sa häromdagen om din fru aldrig att gå till en trekant, jag tror att din rätt.”

Förlora upp Steve sa, “nej skojar.”

Jag har också tänkt på att om du ville se henne med en annan kille det finns bara ett sätt det någonsin skulle kunna hända. En trekant kanske inte fungerar, men rätt kille skulle kunna förföra Cris med din hjälp. “Lamar var redan ganska säker på att han skulle kunna förföra Cris, skulle det roliga vara att få Steve att hjälpa till. Steve föll för betet.

“Vad pratar du om?”

“Jo det tycker jag det är fara för dig i att låta Cris ansluta med en främling.”

“Lamar detta samtal är meningslöst.”

“Lyssna på mig Steve. Titta det är bättre om du känner killen. Först behöver du inte bekymra dig om killen blir konstigt med din fru, du vet att såra henne. Sedan finns det sjukdomar, och du inte vill att din fru att falla för killen, eller hur. “

“Nästa din kommer att berätta din mannen för jobbet. Din galnare än jag trodde, det vet du.” Steve var att hitta samtalet ganska underhållande nu.

“Skratta om du vill, men du bara fick genom säger din fru gillade filmen och jag tror inte att jag skulle kunna förföra henne, men du måste hjälpa.”

“Du är så full av skit, Cris och dig, inget sätt människa, även om jag följde med.”

“Steve allt du behöver göra är att ge mig lite utrymme. Som om jag ber henne till lunch eller på stranden eller vad som helst, ger dig det okej.”

“Just det.” Steve lyssnade nu och Lamar fortsatte trycka framåt.

“Okej glömmer jag tog upp det, men om du ändrar dig och vill leva ut din fantasi, låt mig veta. Ikväll ett par av mina vänner blir tillsammans, varför och Cris inte möta upp med oss. Låt mig dansa med henne och flirta lite, ska vi se var det går. Du kanske gillar det Steve och du kommer att vara i kontroll. “

Steve var tyst ett tag. Steve visste inte riktigt vad jag ska säga. “Var är du killen kommer att träffas?”

Lamar tvingade sig att inte le och gav Steve riktningar till klubben. Lämnar kontoret Lamar berättade Steve, “Åh, varför inte du stanna till för lite vin på vägen hem. Få Cris lite högt och få henne att bära något sexigt.”

Chap.9

Den eftermiddagen Steve heter Cris och berättade för henne att han ville umgås med Lamar och några av hans vänner för drycker. Cris lät inte för entusiastisk, men Steve rådde på henne. Cris för sin del kände sig obekväm med att se Lamar. Natten innan du tittar på filmen som hon upprepade gånger funnit sig själv att tänka på Lamar. Nu Steve ville gå ut med Lamar.

Steve hade ett glas vin väntar på Cris när hon kom hem. Cris oftast en lätt emellanåt var halvvägs genom sin andra glas när hon lämnat duschen.

Den kvällen trots att Steve hade insisterat att hon ware något sexigt, hon hade beslutat om en ganska konservativ kjol och matchande top. Cris fick borsta håret när Steve bad henne att ändra igen.

“Jag trodde att du skulle bära något varmt för mig älskling.”

“Steve Jag känner mig rolig att bära något liknande inför dina vänner dessutom, jag tränar med Lamar Jag vill inte att han får en felaktig uppfattning.”

“Jesus, jag ber dig inte att gå naken, men jag tycker om att visa upp, det tänder mig, det vet du.”

Steve pratade om Keys, Cris var säker. Steve gillade det när hon bar provocerande dukar hon mindes. “Jag verkligen inte har något annat,” Cris ljög.

“Ja då åtminstone dike mormor behå och trosor.”

“Farmor behå, vad är det du säger.”

“Precis som du kan se den yttre linjen för det gamla mode bh och de stora trosor. De ser gamla mode och är inte särskilt smickrande, det är allt.”

Titta i spegeln Cris hade svårt att inte håller med Steve. Tyvärr hade hon lite annat hon kunde ware under och skjuvning materialet i blek grädde klädsel kan vara att avslöjande. “Så jag antar att du skulle föredra jag bär ingenting alls.”

Flytta nära Steve placerade sina händer runt Cris midjan och lät sina händer ner för att smeka hennes fasta röv. “Nu är min flicka, ta av dem det kommer att bli vår lilla hemlighet, och när vi kommer hem ska jag härja dig.”

“Din inte om vad dina vänner kanske tror?”

“Jag är säker på att klubben kommer att vara mörk, förutom alla var odlas ups, det är inte en stor sak. Gärna för mig.”

“Din galna det vet du. Okej låter se hur det ser ut.” Cris drog upp på och sedan börja att dra loss behå. Låta c-cup bh falla bort, avslöjade Cris hennes perfekt formade bröst till sin man. Hennes mörkbruna bröstvårtor vid uppmärksamhet som vanligt.

“Gud älskar jag dessa bröst.”

“Steve”.

Slipping blusen tillbaka på Cris såg i spegeln. Cris bröst har hade inte en antydan till sag och hennes mörka bröstvårtor syntes tydligt genom det stora materialet. “Inte en chans Steve jag kan bära denna.”

“Ja sätt, du ser bra honung snälla, nu trosorna.” Steve kände hans kuk gå ben hårt. Tanken att han skulle få sin hustru att klä sig som det var nästan lika stor en sväng på som att se Lamar flirta med henne.

Den förlorade valp ser Steve gav henne och vinet gick sönder hennes sista inhibition. “Alright buster du bad om det inte klaga senare.”

“Klaga inte på något sätt, du tittar på en lycklig man.” Steve tittade på när Cris bort hennes trosor, sedan halkade på hennes byxor. Den mörka konturerna av hennes en tum lapp av prydligt klippta hår var klart synlig. Även för Steve att det var lite mycket. Cris märkte också och började genast att ta bort hennes byxor igen. Steve tänkte att hon skulle sätta hennes trosor igen, när Cris försvann in i badrummet. Cris återvände med en rakhyvel och raklödder.

“Skulle du göra det hedrar sir?” Cris satte sig på sängkanten och lämnade rakhyveln till Steve. Besprutning några jell skum i handen, masserade hon skummet in i hennes lilla buske. Finishing hon lutade sig tillbaka och särade på benen.

“Så Steve vad väntar du på.”

Steve tillfälligt i minnet. Aldrig under hans äktenskap hade Cris gjort något så fräck. Knästående ner innan Cris, Steve särade försiktigt hennes ben. Den söta skickas tvål och Cris är kvinnlighet fyllde luften. Steves kuk blev hård. Försiktigt började Steve raka av det prydligt klippta busken. Steve försiktigt flyttade Cris blygdläppar från sida till sida när han trimmade runt hennes tjocka fittläppar. Fukt snabbt samlas runt öppningen till Cris vagina.

En suck flydde Cris läppar som Steve lät hans fingrar borsta över hennes klitoris. Steve torkade resten av skummet bort, samtidigt massera Cris s klitoris. Cris lutade sig fram och placera händerna på bach av Steve huvud, manar honom närmare hennes fitta.

Steve flyttade närmare notera att samla fukt på Cris fitta. då han lät sin tunga flick ut så att han knappt Borstad Cris s klitoris med den. Cris stönade. Med båda händerna Steve särade hennes fittläppar och låt spontat hela hennes slit. Cris började darra. Steve fortsatte denna åtgärd, och strax innan hon kom Steve plötsligt slutade.

“Steve snälla, vad gör du, sluta inte.”

“Ledsen babe, men det är sent, när vi kommer tillbaka ska jag avsluta jobbet.”

“Job, jag bryr mig inte om det var för sent, kom tillbaka hit.”

“Nej, jag vill ha dig god och varm hela natten. Jag kommer att reta dig hela natten. Nu skynda och klä på mig.”

Cris motvilligt satte på sig kläder. Cris hade varit så nära orgasm, hon var helt frustrerad. Å andra sidan är hon gillade det sätt Steve retade henne. För vad någonsin skäl Steve verkade annorlunda och Cris fann det spännande. Steve för hans del var bara agerar ut baserat på någon berättelse han läst. I berättelsen mannen ville att hans fru att ha sex med en annan man, så han avsiktligt skulle föra sin hustru till randen av orgasm, sedan lämna henne ouppfyllda. Tanken är hustrun skulle lättare dukar under för frestelsen. För Steve var en oskyldig lek.

Chap.11

På enheten över till klubben Cris skiftade i hennes sits. Även om hon hade försökt att ta bort väta mellan hennes ben, Cris s slit var omöjligt blöt. Kombinationen vin och Steves retas hade lämnat Cris varm.

Steve var alltför upphetsad, så långt den natten hade gått perfekt. Steve egentligen inte vet vad som väntar på klubben, det var som om han höll på att sopas huvudet långt in i hans fantasi. Linjerna suddig och tre glas vin bara gjort situationen mer oklar.

Klubben var hela vägen över staden och när paret anlände de tvekade innan. Kvarteret var huvudsakligen svart och det fanns ett par stora svarta män står vid dörren.

“Jag vet inte om det här Steve du säker på att detta är på plats.”

“Dessa var de riktningar Lamar gav oss, jag antar att vi borde gå på i.”

Paret lämnar bilen när Lamar gick upp.

“Hej, glad att jag gick upp när jag gjorde det. Steve Amanda är inne.”

“Är Gary här också.”

“Lamar gav Cris en titt, som, måste jag stava det ut för honom. Cris svarade för Lamar.

“Jag tycker att Amanda är här med någon annan.” Utseendet hon gav Steve sade allt.

“Steve du inte kommer att säga något till Gary kommer du.”

“Nej, mina läppar förseglade.”

Cris var lite förvånad. Steve verkade inte det minsta störd av det faktum att hennes bästa vän var att kliva ut på sin man. Cris undrade hur Steve skulle hantera saker när han fick veta att Amandas nya mannen var svart.

“Hej länge ser ingen kvinna, vad ingen kram hej för ditt arbete ut kompis.” Innan Cris kunde reagera Lamar öste upp henne i sina armar och gav henne en bra squeeze. Cris gav en vänlig kram tillbaka.

Tittar över Cris axel på Steve Lamar gav honom en blinkning. Sedan trycker hans manlighet mot Cris sade, “Steve är du en lycklig kille.” Hela tiden håller Cris mot honom.

Cris kunde känna Lamar s stenhårda pecks trycka upp mot hennes harding bröstvårtor genom det stora materialet i hennes blus. Lamar kropp tycktes smälta mot henne. Det var mer än en vänlig enorm och det var precis framför Steve. Rodnande Cris låta henne armlängds droppe till hennes sidor signalerar ett slut på famn.

Att hålla armen om Cris midjan, leda Lamar paret att en stor båda var Rodney och Amanda satt. Amanda var tydligt upprörd att Steve hade bevittnat hennes förening med Rodney.

Cris såg för Steves reaktion och var förvånad över hur cool han var. Steve gav Amanda en picka hej och kompletterade henne på det sätt hon såg ut. Slå till Rodney Steve sa att det var ett nöje att träffa honom och att han hade hört bra saker om honom på jobbet. Steve kunde inte ha gjort Amanda känner sig mer bekväm. Med i minuter var och en i montern var skratta och ha en bra tid.

Letar runt klubben Cris insåg fanns några vita personer som sparar för flera kvinnor som var där med svarta män. Steve var den enda vita män i hela klubben. Montern de satt i var små och ganska mörk. Hästskoformad Steve var mellan Amanda och Cris. Lamar satt till Cris vänstra på slutet. Lamar kvar att beställa drinkar när en stor svart man som närmade sig satt paret och frågade Cris att dansa.

“Hon skulle älska att,” Steve sade, knuffar Cris ur båda.

Att ge Steve en smutsig look Cris motvilligt stod upp och gick med mannen till en dans. Dansgolvet var litet och trångt. En snabb antal Cris nödvändigtvis hade att dansa nära mannen. Mannen lutade sig fram och presenterade sig som Julian. Julian var minst 6’6 “och 250 pounds Cris uppskattas. Det första hon märkte om Julian var hans vackra gröna ögat, som höll Cris med en lång trappa. Dansa med Julian Cris noterade att han flyttade gracfully för en så stor man och hans leende var berusande.

Efter sången var över Julian tackade Cris och hon återvände till bordet. På vägen tillbaka till bordet Cris tittade tillbaka över axeln på Julian, var ther något om honom som var diffrent. Julian log mot henne igen och höjde ett glas i en skål som bemannade. Fångad stairing Cris quikly vände och sprang in i en man som stod vid baren, som lägger sin arm ut blockerade hennes väg.

“Vad sägs om en drink sötma.”

“Jag är ledsen, men jag har redan en tillbaka vid bordet,” Cris sade anger båset med Steve sitter i den.

“Nu vet jag att du hellre vill ha en drink med mig än så mager Peckerwood, skulle du baby.”

Innan Cris kunde svara Lamar kom till hennes undsättning.

“Hey man, som du ringer ett Peckerwood.”

“Fan bror Jag trodde att hon var med den vita killen, ledsen att jag borde av know. Förlåt miss.”

Med Cris i armen Lamar eskorte henne tillbaka till bordet.

“Kanske har du och Steve träffa oss här var en dålig idé Cris. De flesta av de vita kvinnor som kommer hit söker svarta killar och han trodde att du var på jakt.”

“Men han trodde att jag var med Steve och ändå slog upp på mig.”

“Han trodde nog att du var en av dessa vita par var det man tycker om att titta på.”

Leave a Reply

