labor Day


Grillen var varm och skicka lockande dofter som flyter genom hela grannskapet. Överallt fanns det skratt och samtal som familjen fångas i sista explosionen av sommaren – den årliga Labor Day cookout.

Zach stal en blick på kylaren som hans farbror fiskade upp en öl. Dagdrömma om hur bra en iskall öl skulle gå ner, suckade han. Det fanns inget sätt att han skulle riskera att försöka rycka upp ett par med hela familjen på en bakgård. Tjugoen var dricka ålder, och hans far skulle höra något argument för motsatsen.

Lyckligtvis fanns en distraktion tillgänglig för mer än kompensera för sin brist på alkohol. Hans syster-in-law Marie satt på verandan, en hand som vilar på hennes mycket svullen mage.

Zach hade slagit från det ögonblick han såg henne, alla dessa år sedan. Hans bror Richard hade börjat dejta Marie i gymnasiet, och hon blev snart ett inventarium hos familjen funktioner. Hennes egen familj var dysfunktionell – minst sagt – och hans hade alla men adopterade henne.

Hans öron brann när han mindes första gången Rich hade fört henne hem till middagen. Zach hade glidit in bakom hennes stol för att ge henne en axelmassage, känner behov av att vara nära henne. Han var bara tretton år på tiden och full av rasande hormoner, så alla hade varit vänlig nog att inte tala om vad de tänkte på hans ansikte förrän långt senare. Hans förälskelse hade bevisat att kvällens höjdpunkt bakom roade leenden, dock.

För alla utom sin bror.

Den fiendskap som startade den natten bara växte med tiden bar på. Richard ville inte hans tjej runt någon annan människa, och Zach hatade hur hans bror behandlade henne. Rich tog henne för givet, såg henne som en hök, och ofta hamnade i slagsmål med en man som vågade göra hennes bekantskap. Zach visste att hans familj var på hans sida, eftersom det var en vanlig samtalsämne när hans bror var inte runt.

Ingenting visade det och familjens tillgivenhet för brunett mer än Marie bjuds in till cookout i dag, när hans bror var inte.

Dagar efter att hon berättade att hon var gravid på grund av en trasig kondom, skulle han sprang iväg med en annan kvinna, som lämnar sitt ansvar bakom. Så fort familjen fick reda på det, samlades de kring henne och förnekade Richard. Nu var hon två dagar efter förfallodagen, och alla gjorde sitt bästa för att hjälpa henne med det.

Att sitta på en gräsmatta stol med ett par mörka solglasögon på, Zach drack i åsynen av henne och dagdrömde. Hon hade alltid varit en gudinna i hans ögon, men av någon anledning hade sin graviditet gjort henne oemotståndlig för honom. Hon skulle gå upp i vikt som hennes mage expanderat, men det verkade huvudsakligen dras in i hennes bröst och rumpa. Annat än den rena fysiska attraktionen av det, det var något oändligt sexigt om skenet av moderskapet som omger henne.

Solglasögon var inte kommer att göra något för att dölja reaktionen hans tankar orsakade, och inte heller var hans shorts. Han pratade ner sin erektion precis i tid, eftersom hans kusiner talas honom in i en omgång hästskor. Strax efter att ha slagit dem, surrade hans cell. När han drog ut den ur fickan, såg han en text från en vän, säger till honom att kolla något på Facebook.

Hans cell var irriterande att använda på internet, så han nickade in. Alla var ute på bakgården, så skulle det inte finnas någon i vardagsrummet, där hans systers dator var. Han laddade upp platsen, och lagt sin kommentar till en väns pinsamt automatisk rätt blunder, som hade ändrat en oskyldig komplimang på hans mammas lasagne till, “Jag älskar mammas slida!”

Ett par klick visade att inte mycket annat var på gång, som alla var antingen ute med familjen eller på annat festa. Det skulle värma upp senare på kvällen, men för nu, hans foder var ganska död.

Efter en blick tillbaka på den stängda dörren, han avstängning Facebook och öppnade sin e-post. En serie väl praktiseras klick tog honom till en e-post som han hade lyckats att vidarebefordra från sin systers konto en dag. Bilden öppnas upp, och han släppte ut en tyst suck.

Bilden var av Marie i all sin gravida ära, tagit ungefär en månad tidigare. Det var en semi-profil skott, visar henne från halsen till knäna. Endast den brunett händer täckte hennes kropp, gömmer hennes bröstvårtor och trädgård njutning skuggad under hennes svullna mage. Zach såg på bilden flera gånger om dagen, och det har aldrig misslyckats med att göra honom så hårt som en stålstång.

E-postmeddelandet var inte mindre upphetsande, som beskriver hur svullna och tunga brösten kände, liksom farhågor om att de skulle börja läcka mer när hon gick in i sin förra månaden. Hon nämnde också frustration över hur hennes hormoner orsakade spikar av upphetsning endast något mindre frekvent än hennes behov av att kissa.

Han kunde inte räkna hur många gånger han ville att hon skulle låta honom hjälpa henne med det.

Att veta att människor skulle undrar var han skulle gonebefore lång, motvilligt stängde han e, gav sin erektion en klämma, och reste sig för att sätta sitt sinne på något annat innan gå tillbaka ut på gården. Han malning nära dörren, tittar på några familjefoton när han hörde röster som kommer från den främre rummet.

Dörren öppnas mer eller mindre ljudlöst, den lilla knarra lätt täckt av ugnar brummande tillsammans på full volym. Kunna höra tydligt ut i hallen, gick han mot bakdörren så att han kunde agera som om han bara kom in om någon råkade på honom.

“Åh, men det roliga är bara början, Marie,” hans syster sa.

Marie svarade: “Jag vet, och jag vill verkligen stanna, men jag är bara olycklig. Jag vill inte vara ett regnmoln för alla.”

“Alla förstår. Vet du.”

“Jag vet, men det gör inte mig att må bättre.”

“Men du kan inte gå tillbaka till huset ensam. Vad händer om du går in i arbete? Du kan gå lägga sig i sovrummet.”

“Jag svär att jag är aldrig kommer att gå in i arbetskraften, Samantha. Aj. Lugna ner i det, lille man.”

Samantha skrattade. “Jag såg att en. Han känner begränsas, och det är desto större anledning för dig att stanna. Dessutom har alla druckit. Jag tvivlar på att någon är okej att köra just nu.”

Tanke och handling var samtidiga. Zach gick ner i korridoren och in i den främre rummet. “Hej, Sam. Marie.”

Marie log, tvingade honom att undertrycka en rysning. “Hej, Zach.”

“Jag trodde för en sekund att det kan vara dags när jag såg att ni var borta,” sade han.

Samantha skakade på huvudet. “Nej, men det är just därför jag försöker övertyga henne att slappna av här och vänta tills jag kan köra hem henne i kväll och stanna.”

Försöker visas intet förpliktande, gav han en liten axelryckning. “Ja, det ska du inte vara hemma ensam när du redan är förfallna. Om du verkligen vill gå hem, kan jag köra dig och umgås, dock.”

Maries ögon lyste. “Kan du?”

“Ja, ja. Jag menar, jag bara tittar på alla andra bli full. Jag kan bara vinna på hästskor så många gånger.”

Marie vände tillbaka till Samantha. “Skulle det vara okej med dig?”

Hans syster såg utanför balansräkningen vid plötslig vändning. “Tja, antar jag. Allt han behöver göra är att få din väska och hjälper dig till bilen om du går in i arbete, antar jag.”

“Tack för det förtroende, Sis.”

“Jag menade inte så.” Hon suckade och tog Marie hand. “Om det är vad du verkligen vill?”

Marie nickade.

“Okej. Men du är inte utan mat. Ge mig en minut eller två för att sätta saker tillsammans.”

“Jag ska gå starta bilen för att få luft i rad” Zach erbjöd, “Back in en minut.”

“Tack, Zach.”

“Inga problem, Marie.”

Hjärta bultande i bröstet, Zach skyndade ut framför att starta sin bil. Han kände sig dum nästan så fort han insåg hur hans puls var racing. Det var inte som om han var på väg på en dejt med henne. Han var antagligen kommer att sitta framför TV medan hon napped.

Försök som han kanske att rationalisera det, han kunde ändå inte torka leende från hans ansikte.

Efter att ha flyttat passagerarsätet så långt bakåt som möjligt för att tillgodose hennes tröst, höll han en hand framför ventilationsöppningarna. Övertygad om att det svalkar, leds han in igen.

De fick inte ut ur huset snabbt – eller tomhänt. Zachs syster packade en hel picknick korg full av Tupperware behållare och folie-lindade buntar, som ger ett urval av hela festen. Slutligen ledde han vägen till bilen med den tunga korgen i hand.

När de båda bosatte sig, frågade han, “Är du okej? Bekvämt?”

“Så mycket som jag kan vara. Tack, Zach. Jag verkligen uppskatta det.”

“Gärna.”

Enheten var inte länge – bara några kvarter bort. Väl framme vid huset, tog Zach Maries nycklar och korgen, låsa upp dörren i förväg så att hon inte skulle behöva stå ut i värmen.

Marie suckade när hon klev in i luftkonditioneringen. “Åh, det känns så bra.” Hon klev över till en soffa och lutade sig mot den. “Jag måste varna dig, eftersom du kommer att stanna, kommer jag att sätta på något bekvämare och ser allt ointressant.”

Zach skakade på huvudet och skrattade. “Jag är inte orolig för det.” Han höll upp korgen och sade, “Jag går satte det här borta.”

“Och jag ska ta ett bad.” Hon gav ett leende, och fortsatte sedan till badrummet.

Naturligtvis började han dagdrömmer om henne sittande i ett varmt bad, hennes mage, bröst och knän som petar upp bland bubblorna. Bilden han hade tittat på så många gånger lät sin fantasi lätt fylla i tomrummen. Han kunde se henne köra händerna över hennes kropp och bubblor dölja vad han längtade efter att se. Då bubblorna tvättas bort.

Vikten av korgen i handen gick av till slut honom ur fantasin, även om bilden dröjde kvar när han satte allt i kylen. En nästan överväldigande frestelsen slog honom att gå stå utanför dörren och lyssna till vattnet läppning, men han motstånd med en våg av viljestyrka. Det sista han ville göra var att behöva tänka på en ursäkt om hon råkade höra honom eller på annat sätt märker att han stod utanför badrumsdörren.

Istället tog han en plats i slutet av soffan och plockade upp fjärrkontrollen. Det var så nära som han kom att slå på tv, dock. Showen återigen igång i hans huvud var långt mer intressant än något Hollywood skulle kunna komma med.

Han var så djupt in i hans upphetsad funderade att han bara märkte Marie när hon var några steg bort från soffan. Återhämtade han snabbt, rycka svansen på sin t-shirt över avslöjande bevis för hans tankar. Hålla ut fjärrkontrollen, sade han, “Alla dina.”

Hon såg allt annat än ointressant i en topp av blek blågrön. Tunna remmar visade upp hennes axlar och urringning avslöjade en tum eller så av iögonfallande klyvning. Ett band av spets nedanför hennes bröst flödade in i veck draperade över hennes mage, hängande ner till höfterna. Hon bar också vad som såg ut som mäns boxare, avslöjar långa vidder av släta, vackra ben. Hennes hår var fortfarande lite fuktig, hängande i lockar runt ansiktet.

Hon vinkade en hand på fjärrkontrollen och flyttade till den motsatta änden av soffan. “Nej, jag vill bara koppla av. Du kan titta på något om du vill, dock.”

“Nä, jag är bra”, svarade han. Det var allt han kunde göra inte flagrant stirra på henne som han uttryckte fjärrkontrollen ner på soffbordet.

Med en liten suck, Marie satte sig på soffan och snurrade på henne och drog benen upp på soffan.

“Låt mig få ut av ditt sätt,” Zach erbjöd, börjar stiga.

“Nej, du är bra,” hon kontrade när hon sträckte ut benen, sina bara tår bara inches från hans ben. “Jag verkligen uppskattar att du spelar barnflicka.”

“Inga problem.” Lusten att smeka hennes ben nästan hade honom ryckningar.

“Jag antar att du gör fot gnuggar?” Hon skrattade och skakade på huvudet.

Jävlar. Är hon seriös? Borde jag? Även som hans tankar virvlade, fann han sig själv säga: “Jag antar att jag kunde ge det ett försök.”

Hon log. “Verkligen? Jag skojade bara, men mina fötter värker så illa.”

“Visst. Varför inte?”

Han vände, stickningar i hela kroppen, och sträckte sig efter sin högra fot. Curling fingrarna över toppen av foten, använde han sina tummar för att knåda sulan. Känslan av hennes mjuka hud under hans fingrar var som rena himmelriket. Det var inte ett känslokallt eller grov plats som finns någonstans.

Efter bara några sekunder, hon släppte ut en suck som var så sexuell att han trodde att han skulle sätta dit rakt genom hans underkläder och shorts.

“Åh, det känns som sååå bra,” hon stönade, lutade huvudet bakåt och stänga ögonen.

Sjöng med henne kontinuerlig ström av jämmer, stönanden och suckar, Zach arbetade över hennes fötter, smeka och massera. Han hade inget begrepp om tidens gång. Det var bara att trycka på hans hud till hennes, och ljudet av hennes röst som uttrycker glädje.

“Du skulle kunna arbeta på mina vader lite, om du vill,” hon antydde.

Han gled sakta sina händer uppåt, fingrar glida över hennes hud, och kände hennes rysning. En annan underbar, sensuell stön dök upp som han klämde, arbetar tätheten av hennes muskler.

“Jag visste inte hur mycket jag behövde det här”, sade hon i en mjuk röst.

“Tja, du gå för två”, sa han och skrattade.

“Det känns som ett dussin – och det känns otroligt Du är riktigt bra på det.”.

“Tack. Första gången tur, antar jag.”

“Mmm – Jag kan inte föreställa mig hur bra du kommer att vara med praktiken, då.”

Det var svårt att tänka mig något mer upplyftande än sina lovord. Hon gled en hand över hennes mage och smekte den, och han kände att hans fingrar klåda att gå med hennes.

“De är inte alla taggig, är de? Jag kan knappt se runt detta att raka.”

“Nej, inte alls. Silkeslen.”

“Jag skulle inte vara villig att satsa på att om du gick något högre.” Hon skrattade. “Du kan stanna om du vill.”

Zach insåg att hans fingrar hade saktat som han tänkt gå högre . “Nej, jag är bra.”

Det sista han ville göra var stopp. Någonsin.

“Bra. Jag tror att du kommer att sätta mig att sova om jag slappna av mer, dock.”

“Är det en dålig sak?”

“Bara om jag inte vaknar upp i tid för att komma till badrummet. Jag svär att han sitter på min urinblåsa. Allt jag gjort är kissa de senaste veckorna.” Hon satte sig upp lite. “Förlåt. Här du är så fin, och allt du får i gengäld är en fet gravid kvinna klagar.”

“Du är inte fet, och du kan klaga allt du vill ha.” Frestelsen blev slutligen för mycket. Han nådde fram och klappade hennes mage. “Fri passage.”

“Du är för söt, Zach.”

“Bara sanningen.”

“Jag känner mig som en val.”

“Du är vacker”, han kontrade.

“Tack. Jag vet att det är dumt, men som bara fick mig att må riktigt bra.”

Han flinade upp på henne. “Uppdraget slutfört.”

“Jag kommer att driva min lycka, då. Kan du göra mina axlar, också?”

“Visst.” Han gled ur soffan och förhandlade det smala utrymmet mellan den och soffbord.

Marie satt upp lite rakare när han flyttade in bakom henne. Den subtila, fruktiga doften av hennes schampo fick honom att vilja luta sig ner och fylla lungorna med doften som han bosatte sig sina händer på hennes axlar. Återigen, den sexiga ljudet av hennes röst sporrade honom. Den här gången stod han framför henne, med den övre svälla av hennes bröst drar ögonen. Lyckligtvis var hennes stängda, så hon märkte inte när den magnetiska kraften i hennes klyvning övervann sin viljestyrka för en sekund eller två.

Lost in vad han gjorde, han fångade hans fingrar och tummar på banden av hennes två eller tre gånger. När det hände en fjärde gång, sade hon, “Ett ögonblick.”

Till hans chockade vördnad, drog hon banden ner från hennes axlar.

“Bättre?”

“Ja.”

Han kunde inte tro hans röst inte spricka.

Han varade alla ett par sekunder. Släpper trycket av banden hade låtit sin topp för att sloka, exponera mer av hennes bröst, svullna i förberedelse för att uppfylla sin verkliga roll. Ingen bh innehöll dem. De steg och sjönk med hennes andedräkt i en hypnotisk rytm som verkade perfekt koordinerad med bultande i hans manlighet.

“Jag visste det.”

Världen snäste tillbaka i fokus, och han fick panik och tänkte att hon hade fångat honom titta ner hennes topp. Efter den inledande ögonblick av rädsla, han insåg att hennes ögon fortfarande var stängda.

“Du sätter mig för att sova.”

Zach släppte ut en lättad skratt. “Är en tupplur så illa?”

Hon öppnade ögonen. “Nej, men jag kommer att ångra om jag somnar här. Ingenstans är bekväm, men sängen är bättre än i soffan.”

“Förmodligen rätt.”

Hon satte sig upp, dra remmarna av hennes topp på plats och sade: “Tack. Det kändes underbart. Jag kan inte komma ihåg förra gången jag hade en massage, än mindre en som bra.”

“Du är välkommen.” Hans händer fortfarande pirrade från beröring av hennes hud. Hans puls tävlade. Hans kuk bultade.

“Kan du väcka mig i två timmar, om jag inte vaknar upp mig innan dess? Vill jag inte sova så länge att det är svårt för mig att somna i natt.”

“Visst. Inga problem, Marie.”

Efter en lugn grymta av ansträngning, hon bändas upp ur soffan. Hans hjärta hoppade över ett slag en gång när hon klev i nära och lade en hand på hans kind.

“Du är en ängel.”

Bedövad, kunde han inte hantera mer än en ordlös, avvisande ljud som svar.

Marie skrattade och vände för att gå till sovrummet.

Även hennes långsamma, hasande promenad var sexig för honom. Det skulle bli en lång par timmars dekompression, efter att röra henne och skådar hennes vackra, fulla bröst.

“Jag kommer att lämna dörren öppen ifall jag måste skynda på toaletten,” ropade hon tillbaka.

“Okej. Ha en bra tupplur.”

Ett surrande i fickan fick honom att dra ut sin mobiltelefon. Han svarade budskapet från sin syster och sade att allt var bra, och att Marie var på väg att ta en tupplur. En minut senare skickade hon ett meddelande tillbaka informerade honom om att hon skulle vistas med Marie i kväll – en uppgift familjen turades på – och att hon skulle smyga honom ett sex-pack öl när hon kom för att befria honom, så länge han lämnade över nycklarna först och gick hem senare.

Zach grinned. Ölen enbart var en liten behandla. Det faktum att hans syster var okej med honom dricka det var något helt annat. Idag har inte visat sig så illa trots allt – annan än den söta tortyren av att vara så nära till Marie.

Plopping ner i soffan igen, gav han sin erektion en klämma det hade skriker efter ända sedan Marie hade satt sig. Han var hård som sten igen, och förvånad över att hon inte hade märkt trots hans skjorta svansen dinglande för kamouflage. Några kranar på hans cell som ett larm i ungefär en timme och femtio minuter, ifall han glömde bort tiden.

Tillbaka till dagdrömmer nästan omedelbart, slutade massagen långt annorlunda än hon kommer att ta en tupplur i hans sinne. Det var knappast första gången han hade tänkt att vara med henne heller. Han hade till och med gått så långt som till forskning graviditet samlagsställningar på internet, bara för att göra sina fantasier – och masturbation sessioner – mer verkligt. Även när han var dejta någon och ha sex regelbundet, Marie fortfarande fylld några ensamma nätter.

Det var långt mer än sex till hans fantasier. Han hade erkänt för sig själv ganska länge sedan att det fanns mer att hans känslor än en fruktdryck. Ett tag hade det till och med hjälpt honom ta itu med att se henne med sin bror. När han hade vuxit stadigt medveten om hur lite Richard uppskattade henne, som hade förändrats. Han skulle aldrig ha behandlat henne på det sättet, och hon var gift med sin jackass bror.

En kvidande snäste honom tillbaka till verkligheten, vilket leder honom att sitta upp och vända mot sovrummet. Även om han inte hört något mer, dök han upp ur soffan ändå. Han visste Maries röst tillräckligt bra för att ha omedelbart igen den.

På sovrumsdörren, kikade han in – endast för ett ögonblick vid första – och sedan lite längre. Besluta att hon sov fortfarande, klev han framför dörren och suckade.

Marie var uppkrupen med en lång kropp kudde, vilket bidrog till att stödja henne gravid bula. Hon kramar kudden som om det var någon som låg bredvid henne, och en av hennes långa vackra ben var draperad över det också. Hennes shorts hade ridit upp när hon sov, exponera glimtar av hennes rumpa och en flisa av vitt från hennes trosor. Hon log, och så vacker att Zach stod – borrade av åsynen av henne.

Leave a Reply

