en Dam Som Vet Vad Hon Vill

Du ska bara vara i badrummet på en promenad och tar dig med på en sexig bh och spets sträng. När du kommer tillbaka säger jag ligger på sängen naken och onanerar. “Vad gör du?” spåra dig. “Har du går ombord får göra det?”

“Öh .. nej” Svarar jag. Och innan du går bort och få ett par handbojor. “Du fäster mina händer på ryggen och säga att jag bara far får göra som du säger.

Du trycker mig ur sängen och ner på knä. “Om du gör som jag säger?” spåra dig?

“Ja Nora” Jag svarar Du tar tag i mitt huvud och matar den till musen di dold bakom en sexig trosa.

“Vill du upp detta?” spåra dig. Ja, svarar jag och du matar mitt huvud narmere. Fick du sluta bara för att jag kan na dig med min tunga. Med ena handen, hålla mitt huvud medan mata den andra ned trosorna och börjar finger själv moms. Jag kan känna lukten av läckra musen di och försöker na iväg med min tunga. Men stoppa mig.

“Blev du får göra det?” Spåra dig?

“Nej” Jag svarar

Du fortsätter att reta mig med den läckra kroppen. Att leka med dig själv utan la mig när.

Visste du dra upp mig och gar omkring mig. Dina fingrar strök över min kropp medan du njuter av lätt. “Är du kåt?” viskar försiktigt i mitt öra. Ett knappt hörbart “ja” är allt jag lyckas få ut medan jag darrar av katskap

Du fortsätter att smeka mig, och fingrarna hittar snart min kuk är hård sade att Gar möjligt. Du börjar runka mig sakta med ena handen medan finger själv och stönar i mitt öra.

Kom du runt mig igen och sitta i knäet. gapes vilja suga mig. Men när jag flyttar min kuk mot dig sa dra bort och frågar om jag inte kommer att be snällt först.

“Kan du suga mig?” Jag spåra.

“Nej” svara. “Inte än” och stroke försiktigt över min kuk. Om du vill fortsätta en liten stund. Stryker på mig och leka med mina bollar. Vilket band jag igen sa fint som jag kan. “Kan du senast sa snälla suga mig?”

“Ja, men bara för att du sa spåret fint” pappa svarar jag för dig gapar och tar min kuk djupt i hennes mun. Du slicka på huvudet upp och ned på skaftet. Låt tungan leka med mig. Varje gång du märker att jag börjar en Narma mig sa svänga av och lugna ner.

Efter en stund, sade trycker ner mig på knä igen. “Slicka mig!” befallt dig. och bortsett från trosor. Jag stack ut tungan och bevis för att hitta musen di. Gör de våta juicer din. Du tar tag bakom mitt huvud och trycka den mot dig och om jag kör min tunga djupt in i dig. Sugande på Klitten. Slicka mig de våta safter din.

Jag vet att du är och Kater Kater. Du stönar lätt och jag fortsätter att suga och slicka och göra det bra för dig.

Så plötsligt dra bort huvudet och dra mig tillbaka upp. Du trycker bort mig på sängen och jag kommer att ligga på rygg. Du tar av dina trosor och sitta ovanpå mig och börjar rida. Flytta dina höfter rytmiskt fram och tillbaka medan jag stönar.

“Kom, Lars. Kom till mig! driver dig framåt. “Fyll mig!”

Fungerar inte för länge, jag vet att det börjar att bygga upp. Det börjar en rusning i aggregat Jag och min spruta dig full av varm salt ledsen.

Du slår mig om och på ryggen.

“För varje gris som du har förberett!” du säger. “Städa upp efter dig! Med tungan! “

Tog du tag i mitt huvud och tvingar mig att slicka dig lång

När ger du mig en lång tunga puss och säga “Duktig pojke …” Innan du släpper mig

Leave a Reply

