en Varm Sommardag

Det var en riktig härlig sommardag, varm och väl redan från morgonen. Packad med mig en extra handduk och en liten drink i väskan och tog cykeln till jobbet, med planer på en promenad på stranden efter jobbet.

Timmarna på jobbet gick långsamt, bröt luftkonditioneringen ner sa att det var varmt. Säger inte ueffent riktigt, eftersom det innebar att det var relativt lätt att bära på jobbet. Flickorna också. Du beter sig på rätt sätt mot varandra på mitt jobb, men ändå – i dag kan man känna en lätt erotisk stämning i luften

Till sist, jag varade inte där längre, och stämplat ut -. Kastade mig på cykeln igen och red ut längs bukten till stranden, till naturistbad, denna vackra plats där du kan bara låta allt klart hösten och låt solen kjartegne hela kroppen. Jag hittade mig en fin plats för mig själv, sann passform avskilt men ändå så jag kunde titta runt, se vad som händer runt omkring mig. Lämna ut min handkleet på marken, tog av mig skorna, drog av min t-shirt och låta mina shorts falla. Hade ingenting under och omedelbart veta den läckra kittlande känslan av den varma havsbrisen som smekte mellan mina ben, kittlade lite på bollarna. Jag gick ner till vattnet, gick några steg in och kastade mig på svom utanför. Härligt att simma naken.

Jo upp igen låg jag på rygg på handkleet, och sträckte mig så länge jag var. Did värmen från bergen i ryggen, och värmen från solen framför. Solen och vinden kjartegnet mig och torkade mig, gick jag lätt i kuken sade att “lämna rätt”, ansåg att det var rik, och var lite hoppfull, eftersom jag vet att det händer ofta bada den ena och den andra på denna plats.

Jag var tvungen att ha sovit en stund och när jag vaknade upptäckte jag att jag hade fått grannar, ett par, en man och en kvinna i min egen ålder, runt 40 De lämnar bara 4-5 meter bort mig, kvinnans närmaste. Hon lade på rygg, och jag sa tydligt att hon var en vacker kvinna. Rika bröst, passform platt mage och smal passform ben, och när jag satt upp insåg jag att hon var rakad mellan benen, och brunt överallt. Na Jag sade också hennes man, och jag sa att han var för helt slät, och bara brunt. Hans kuk var halv hårt, hon smekte den lätt med handen, medan han lika gärna kjartegnet hennes bröst med pekfingret. Jag kände blodet strömmade genom min egen kuk, och gick lätt i det sa att det kunde fritt känt att det reste till Vars i solenergi. Det darrade i hela kroppen.

Jag sa till dem tydligt na sa vad de gjorde. Han hade fått en kraftig erektion, och han började gnida henne mellan benen, över klitoris. Jag kunde se att hon var våt, hörde skrammel, sa jag att hon sår lite på kroppen och hörde hon stönade lätt. Jag gick lätt i min na Nokse hårda kuk, drog förhuden hela vägen tillbaka och strök över den spända strängen på botten, och en suck undan mina läppar. Kvinnan hörde detta och sade till mig, men bara log och slickade sina läppar. Hon onanerar na människan sin intensiva, och han hade mer än tillräckligt av sig själv, insåg jag att han var då på en räckvidd. Några sekunder senare kom en dämpad vrål, och jag sa flög ut ur hans kuk, flera meter på sängen. Det verkade som en evighet, men var troligen bara några få sekunder han var klar. De kysstes och hon slickade hans kuk ren medan jag tittade på. Lovely ..

Om han hade slutat sa att hon inte var där, och inte heller gör jag Medan hon slickade honom hade jag fortfarande en dra förhuden upp och ner på min kuk, kjartegnet det lugnt, eftersom jag ville ha det för att hålla. Hon måste ha önskat en åsikt om detta, för hon log precis som det var, och blinkade. Hon viskade till honom några ord i hans öra, och plötsligt fick hon upp och kom fram till mig. Hon knuffade ner mig på min handkleet, kysste mig på munnen, satte sig grensle över mig och lät tungan lope ner i halsen, bröstkorgen, buken, övre ljumske, kulor och smekte undersidan av min kuk. Tog sagt hela kuken i sin mun, låt tungan galopp helst sa det nästan yr i huvudet för mig. Hon hade na vände sig om, sa att jag hade fri tillgång till sina läckerheter, och jag lät mig inte fråga två gånger. Används omväxlande tungan på klitoris och fingrar i fittan och kände att hon var dyvat samt fullständigt genomskinligt. Det var sannerligen jag också. Jag gav henne en smäll på röven, vände hon sig om och såg på mig, och jag gav signalen för henne att vända. Na talade inte om en mästare för några av oss, hon satte sig på mig, men kom ner på hans kuk och började en våldsam race. Jag Jukka starkt emot, och det var tydligt att det inte skulle vara länge. Plötsligt fanns det omkring solen, havet och himlen var ett med varandra, och stjärnorna också, och jag visste att det bara lossnade hela vägen ner från botten upp genom nakkeharene. Jag kom och kom och kom och sprutade det hela in i henne. Samtidigt som hon var helt okända i sina turer, och jag förstod att hon dök upp med mig. Hon kollapsade ovanpå mig, jag lägger armarna om henne, kramade henne och kysste henne länge och blomstra …

Vi kom tillbaka till världen, och jag insåg att det fanns andra också som hade haft av incidenten. Hennes man också, log han, och efter en lekfull badrum kostar oss nakna med vitt vin i kvällssolen efteråt, och enades om en fas igen på samma plats nästa dag också ..

Leave a Reply

