låt Oss Göra En Deal


Ingen tvekan om det; Lisa är hjärnan i familjen. Hon gjorde mycket bra i hennes första år på college och hade en gedigen karriär uppradade framför sig. Jag, å andra sidan, jag var inte så bra. Jag hade hoppat av gymnasiet 4 år sedan och hade svårt att komma någonstans på arbetsmarknaden. För några veckor sedan, men hade en vän erbjöd mig ett jobb som arbetar i hans företag; allt jag behövde var en gymnasieexamen eller något motsvarande. Jag hade bestämt sig för en GED, en high school likvärdighet intyg som var det näst bästa efter att en gymnasieexamen. För några veckor sedan bestämde jag mig för att fråga Lisa om hjälp. Det var inte lätt för mig; Vi hade en riktig syskonrivalitet byggts upp efter år av hennes prestationer i skolan och min, i brist på en bättre term, underlandvinningar. Jag tyckt illa verkligen det faktum att det var lätt för henne. Men jag bestämde mig för att höja sig över och se om hon skulle hjälpa mig att studera för testet.

Lisa var väldigt blyg och vad de flesta skulle kalla “bokliga”. Hon bar glasögon klädda väldigt konservativt. Hon har vackra ögon och … ja, jag antar att det är det. Hon hade egentligen aldrig daterat i high school eller college. Hon verkade mer fokuserad på sin utbildning än hennes sociala liv. Jag antar att det är därför hon briljera, och jag var inte.

Jag var ganska hjärtlig till henne för ett par dagar, sedan frågade jag henne. Hon skrattade åt först. “Du förväntar mig verkligen att spendera tid att hjälpa dig med detta? Efter all skit jag har tagit från dig om hur “smart” jag är och hur “tråkigt” jag är och hur jag har inget liv “? Nu du ha min hjälp? “

Jag hällde på socker. “Lisa, jag är verkligen inte samma kille längre. Jag kan se hur du hade rätt hela tiden. Jag behöver din hjälp, så jag kan verkligen förändra mitt liv. Vill du hjälpa mig? Snälla? ” Hon såg att jag var seriös. “Jag ber om jag behöver …” Hon log mot mig. Äntligen!

“OK. Men vi måste göra någon form av en affär. Och det måste vara något stort, alltför! Du har mycket att ta igen och du verkligen kommer att tacka mig för detta! ” Hon viftade fingret på mig när hon talade.

“Vad som helst, Lisa! You name it! Låt mig veta, och det är ditt. Jag lovar. Tack! “

Vi arbetade fram en tidsplan för när vi kunde prep för testet. Sedan kysste jag henne på pannan innan jag gick till jobbet. Jag tror att detta verkligen kastade henne; Hon rodnade och shooed mig bort, generad. Hon såg verkligen söt just då; det var synd att hon inte riktigt verkade intresserad av killar. Hon var mycket besvärligt och självmedveten kring killar, särskilt min vän Larry. Jag tror att hon var kär i honom. Larry tänkte så också, men han fann Lisa också “vanligt” också “tyst”.

Vår första handledning session gick bra. Det var tufft för mig, men Lisa var en bra lärare; tålmodig och noggrann. Jag ville inte ta upp den “affären” som vi ännu inte hade slutförts för att jag var rädd för att höra vad hon kanske vill ha … ett års gratis biltvätt? En dag med min vän Larry? Jag visste att hon hade pratat om att ha sitt sovrum målade; gud som skulle suga. Men jag skulle göra det, jag var en man av mitt ord. Jag bara inte skulle vara den att ta upp det … Lisa gjorde. Jag borde ha vetat att hon inte skulle glömma.

“Så, Kenny; om att “affären” … Jag tror jag vet vad jag vill att du ska göra … men jag har några frågor först. ” Hennes ögon rusade nervöst omkring i rummet som hon talade.

“Shoot! Be mig. “

“Du sa att du skulle göra vad som helst, eller hur?”

“Ja, jag tror att jag gjorde … varför?” Man. Detta skulle vara grov, kunde jag känna det.

“Menade du det? Vad som helst? “

“Ja, ja! Jag sa ju att jag behöver för att klara detta test dåligt! Vad har du i åtanke, Lisa? C’mon! “Fess upp!”

“Tja … I. ..” Det blev en lång paus. Spänningen var döda mig. “Jag vill tänka på det lite mer … Vi pratar igen i morgon kväll.” Hon hade en mycket allvarlig titt på hennes ansikte när hon samlade sina böcker upp och började gå därifrån.

“Aw. Lisa, det är inte rättvist! Du måste berätta för mig! ” Jag ropade efter henne utan resultat. För de närmaste 24 timmar eller så undrade jag vad simpla knepig jag skulle behöva göra för henne för resten av evigheten att betala tillbaka henne, inte bara för hennes hjälp med mitt test, men för år av illvilligt nedsättande henne om vem hon var . Jag antar att jag förtjänade det. Vid vårt nästa möte, vi satt på hennes säng. Mitt i en övning stängde jag boken vi använde. “Lisa … ska du tala om för mig vad det är jag skyldig? Det är tortyr att inte veta … eller är det din plan? Göra mig svettas? “

“Nej, Kenny. Det är bara inte lätt att … komma rätt ut och … säg. Jag menar … “Hon var helt klart mycket obehagligt.

“Titta, Lisa – säg det! Vi kommer båda att må bättre! Verkligen! ” Gud, det var mig galen!

“OK. Vad jag tänkte … “Hennes röst sjönk ned till nästan en viskning. “Jag var … Jag vill att du lär mig vissa saker.”

Jag tittade på henne förvirrad. Vad fan skulle jag lära henne? Hur att ersätta henne generator? Hon var död seriös och riktigt nervös. “Lär dig? Lisa … vad vet jag för att lära dig att du inte redan vet? “

“Sex”. Mitt huvud kändes som om det var bara smackade med en hammare. Hon hade aldrig sagt något sådant till mig innan. Inte konstigt att hon var så obehagligt.

“Åh … ja … um, OK, sa jag och försökte agera mycket mogen och matter-of-fact. “Jag antar att efter att vi avslutar med det här du kan fråga mig vad du vill … men Jösses, Lisa; du är i college och – ‘

Hon avbröt mig lugnt. “Nej, Ken. Jag vill inte prata om det. “

Nu var jag mer förvirrad än någonsin. “Men vad …”

“Jag vill göra … saker …” Hennes ögon mötte mina och hon var tvungen att se utseendet på bedövade misstro på mitt ansikte.

“Jag vet allt om sex. Jag har bara aldrig gjort något av det … Jag antar att du har varit rätt när du har sagt att jag inte hade något liv. Och jag vet att du har haft erfarenhet … Jag trodde att du kunde visa mig hur det är. ” Lisa såg ut som hon skulle brista i gråt vilken sekund som helst. Det var svårt för henne. “Jag menar … Jag skulle vilja veta hur det är med dig … min bror, innan du hittar ut … du vet, med någon jag känner knappt och sånt …” Jag ville inte rubba henne, men vad hon pratade om var galen! Hon var min syster! Hon var uppenbarligen verkligen blandas ihop om vissa saker och det var mitt jobb att hjälpa henne att räta ut huvudet.

Jag treaded lätt … “Titta, Lisa … Jag kan förstå din nyfikenhet om du aldrig har haft någon … erfarenhet innan. Men för att vi ska … Vi kan inte, Lisa! Det är inte rätt. ” Hennes ögon hade vällde upp med tårar som hon lyssnade. Bra. Min vägrar hade ont hennes känslor. Människan, hon hade några allvarliga problem … Hon började snyfta. Jag försökte det enda sättet jag kunde komma på … “Lisa, c’mon … Det kommer att hända! Du vet att det kommer! Du behöver bara gå ut och datum lite mer … Det är bara en fråga om — “

Snörvlande, avbröt hon igen. “Kenny, du sa något. Vad som helst! Det här är vad jag vill! Jag tänkte på det här länge och väl! Du kan inte gå tillbaka på ditt ord! ” Hennes ord kom ut kvävdes genom tårarna. “Glöm ditt test! Glöm det! Om affären är avstängd, då affären är av! ” Nu såg hon på mig ilsket. Tårarna ersattes av en arg bister uppsyn och hon väntade på mitt drag.

“Lisa. Det är fel. Gör inte det här. Jag behöver det här diplom och … “

“Vi gjorde en deal. Och du lovade. ” Hon var inte viker. Hon såg förbannad.

Mitt sinne vacklade. Hur kan jag åtgärda detta? Kompromissa? Var jag galen?

“Puh … Um, jag vet inte vad jag ska göra här, Lis. Jag kan inte göra det; Jag menar … ja, “Jag andades ut högljutt. “Vad ..” saker “hade du tänkt dig?” Jag var helt förvånad när min penis började röra på mina byxor. Vad?

Lisa hade fortfarande som förbannad titt på hennes ansikte. Hon gjorde en paus. “Saker. Du vet. Vad du gör med en tjej när du är … datorexperter; vad flickan gör med dig … Jag vet vad som händer; Jag vill bara veta hur det är … “

“Kissing? Petting? Det där? ” Jag erbjöd. Håll det enkelt … Om jag verkligen skulle underhålla denna föreställning, jag ville gå av lätt. Min kuk tycktes känna precis tvärtom … Vad fan hände?

“Ja, och andra saker. C’mon, Kenny, du vet vad jag pratar om. Du kört fast. Vad är det första du prova med en tjej när du är … leka? ” Hennes röst hade stadigt ökat under de sista minuterna; Jag vinkade henne att tysta ned. Det var ganska sent och våra föräldrar sov en våning bort, utan att fastna diskutera sådana saker …

“I. .. Jösses, Lisa … Jag antar att det skulle vara att känna hennes bröst. Ja. ” Jag kunde helt enkelt inte tro det, men jag hade en semi-erektion och det växer för varje sekund. Jag skiftade på sin säng och försökte rymma det; hoppas Lisa skulle inte märka. Sedan, i vad som föreföll mig som slow motion, tog hon henne glasögonen, nådde fram till hennes nattduksbord och knäppt 3-vägs lätt att det är dimmest och började knäppa upp hennes blus. Jag kunde inte tro mina ögon. “Lisa … man … jag är …” Åsynen av hennes bröst förpackade tätt i hennes behå stoppade mig kort. Jag hade aldrig någonsin sett Lisa i något ens nära att avslöja; inte ens i en baddräkt, inte sedan vi var små barn. Det sätt som hon klädde nuförtiden, skulle man till och med undra om det fanns någon form av organ under hennes kläder alls … men bra herre, de var fantastisk. Jag gissade 36-C. Som mina ögon drack dem i en kombination av skam och spänning, nådde hon bakom ryggen för att ångra sin bh bandet. Jag försökte tala och misslyckades kapitalt. Herregud, jag var på väg att se min systers bröst …

De var fantastisk. Kanske de vackraste bröst jag någonsin sett på nära håll och personligen. Och de tillhörde min lillasyster … De stod ut från hennes nakna bröst stolt och hängde aldrig så lite; deras bröstvårtor hårt och en chockrosa. Öppna upp alla nummer av Playboy och Penthouse; Detta är vad du ser. Vem visste, tänkte jag; som visste …

Hon satte sig framför mig, darrande i väntan. Hon tog ett djupt andetag och sa, “visa mig nu. Visa mig vad du gör. ” Jag visste att hon tittade på mig, och jag försökte titta upp på hennes ansikte, men … de var magnifik.

Min röst var hes viskning. “Lisa, det här är galet. Jag kan inte … “Och ändå, började jag tänka att jag kanske kunde bara röra vid dem för lite, vi hade en överenskommelse och allt det där. Som min hand nådde med en darrande hand för en av hennes perfekta bröst, verkade en del av mitt sinne för att lossa helt från mitt medvetande. Jag insåg att ja, jag ville röra vid det, mycket dåligt … Min kuk var helt hård och bultande. “Lisa … Jag ska göra det här mycket för dig, men det är det.” Jag hörde min egen röst darra. “Vi kan inte gå längre än så här … Okej?” Hon ignorerade mig.

Jag tog försiktigt ett bröst i min hand. Jag sökte Lisas ansikte efter tecken på henne att ändra sitt sinne; Jag hittade ingen. Jag började sakta massera det. Jag kunde höra hennes andetag nu. Mina fingertoppar instinktivt gick för hennes stora, hårda bröstvårta och började lätt att klämma den. Lisa gav en liten flämtning och slöt ögonen. Jag gled över lite närmare henne och fortsatte min strök, nypa, massera. Efter en stund frågade hon: “Är det allt du gör, Kenny?” med en röst som hade fördjupats avsevärt. Hon visste att svaret var nej.

“Lisa! Please gör inte mig att göra det här! ” Jag tittade på henne klagande, skakar på huvudet. Hon bara stirrade tillbaka på mig, väntar, ögonen halvslutna. Detta är vansinne, tänkte jag, eftersom jag motvilligt böjd över och satte min mun över bröstvårtan. Jag antastade den med min tunga och bet sin spets försiktigt mellan tänderna. Jag sög på den lätt och kysste runt den. Hon hade lagt sin hand på baksidan av huvudet, vaggar den till henne bröstet. Lisa andades tungt när jag ammade henne tit. Hennes ögon var fortfarande stängda. Jag nådde upp med min andra hand och började smeka det andra bröstet. Lisa viskade “Ohhhhhh,” upp i rymden.

Efter ytterligare några minuter av detta, viskade hon, “Men vad, Kenny? Hhhhhhh … Vad vill du göra? ” Medan han fortfarande suger hennes bröst, jag nådde ner och gled min hand upp hennes inre lår mot hennes grenen, inte riktigt tänka klart längre. Men plötsligt, Lisa stoppade mig … Tack gode Gud … Blev hon som har andra tankar? Var detta ett test? En fälla? Gud, jag hoppades att hon inte hålla det emot mig att jag hade gått så långt som jag gjorde. Jag visste att hon inte kunde gå igenom med det …

Lisa gled ur sängen och stod upp. Hon knäppte upp hennes bälte, sparkade hennes lägenheter bort och knäppte zip till hennes byxor. Min käke var i mitt knä. Hon strippad till hennes vita bomullstrosor. Jag var i chock: min lillasyster var en vacker ung kvinna; smala höfter, tight, magra ben, dessa underbara bröst … Hon hoppade tillbaka till sängen och återvände till samma plats bredvid mig, på knä. “Och sedan? Varsågod … sa hon, stänga ögonen. Jag tittade ner i grenen på hennes underkläder. Den lilla högen var så söt; så perfekt. Hennes inre lår var krämig och mjuk, inbjudande … min hand letade sig på något sätt in på hennes övre delen av låret. Det kändes som sammet i min hand.

Lisa slöt ögonen igen. “Visa mig, Ken. Visa mig vad som händer, sa hon, att öka klyftan mellan knäna betydligt eftersom min hand gled upp mot hennes fitta. Jag kunde tydligt se vad jag gjorde, men det verkade så overkligt; så dröm-liknande. Jag rörde mitt i grenen på hennes trosor med tips av mina fingrar. Jag kunde känna hennes fitta läppar genom det tunna tyget. Lisas mun öppnades och hon tog några hårda andetag. “Visa mig … visa mig …. hhhhhhh ….” Jag började gnida min systers fitta genom hennes underkläder.

“Åh … ohhhhhhhh …. eh ….. Ohhhhhh ….” hon stönade när hon låg tillbaka på sängen och särade på benen för min sondering fingrar. En liten mörk fläck dök upp under där jag försiktigt gnugga; mina fingertoppar hade börjat få hala från hennes fitta juice blötläggning igenom. Jag masserade hennes högen över hennes fukt trosor med ena handen och masserade hennes bröst med den andra som hon låg spread-eagle framför mig. Det sätt hennes hår föll runt hennes huvud när hon låg där, det sexiga uttrycket i hennes ansikte när hon vred på min beröring, den fantastiska unga kropp som låg framför mig; Jag kunde inte tro i det ögonblicket som jag någonsin hade kallat flickan “vanligt”. Min kuk kändes på väg att explodera som jag tog med min syster nästan nakna kropp till klimax. Hennes höfter började gyrate som jag gned genom hennes trosor på henne härdat knopp … Goosebumps täckte hennes armar och ben. Hon välvd rygg plötsligt och tog en tit i varje hand, klämma dem grovt … och kom. Hon bet sig i underläppen som hennes orgasm slet sönder henne; hennes höfter bucked upp och ner vilt när jag ansträngt att hålla min hand i hennes skrev. Jag ville avsluta henne helt. Efter cirka 30 sekunder, låg hon stilla, hennes andning kommer tillbaka till det normala. “Gud, Kenny …. Det var underbart …”

Verkligheten kom översvämningar tillbaka till mig med ljudet av hennes röst. Vad hade vi just gjort? Detta är något som vi kunde aldrig “icke-göra”; fanns det ingen återvändo från denna. Jag klättrade ur sängen och klev över våra böcker, yrande. Lisa stirrade över på mig. Hennes ögon föll genast på min hårda kuk utbuktande genom mina byxor.

“Vänta – Vi är inte klar!” Lisa nådde en arm ut lättjefullt mot mig.

“Ja, Lisa. Ja vi är, sa jag när jag gick ut ur rummet och stängde dörren bakom mig. Mina ben skakade. Jag angav mitt rum och klädde. Klättring i säng, kunde jag inte få tanken på Lisas nyligen avslöjade, vackra unga kropp ur mitt huvud. Jag nådde ner för att smeka mina fortfarande hårda penis. Om du bott i sitt rum, det kanske har varit Lisa gör detta för dig nu, tänkte jag när jag runkade mig av. Jag kämpade för att tala om för mig själv att jag hade gjort rätt genom att lämna; men när jag onanerade jag var fixerad vid min yngre syster perfekt, oförstörda kropp. Jag kom in i en t-shirt och föll i en oroligare sömn.

Nästa dag var jag i ett konstant tillstånd av ångest. Jag hade försökt att gå över materialet för min test på min egen under eftermiddagen med nedslående resultat. Jag kunde bara inte göra det. Naturligtvis föregående nattens händelser var fortfarande på mig och de som en stor distraktion, liksom. Men jag var bara inte gjord för att studera. Jag skulle inte kunna få det jobbet och jag skulle ha fastnat arbeta vid garaget för alltid om jag inte spelat Lisas spel. Jag slets … Jag antar att jag fick lite lite ivrig den natten, men innerst inne kände jag fortfarande att det var fel. Både för mig och för henne. Men, hade jag verkligen gjort fel? Jag menar, jag har aldrig riktigt fick röra hennes könsorgan direkt; hennes trosor fortfarande täckt dem … Jag hade diskuterat dessa saker hela natten. Jag behövde det här jobbet; Jag behövde det dåligt. Jag hade tre dagar kvar och Lisa var den enda som kunde hjälpa mig. Jag ska försöka prata med henne en gång till. Det är allt jag kan göra, tänkte jag. Det var runt midnatt, och jag kunde höra hennes tv var på i hennes sovrum. Jag lätt knackade på dörren.

“Kom in ..” ropade hon. Jag gick in och såg genast att hon var klädd i en kort nattskjorta som hon låg på sin säng tittar på tv. Förr i tiden, att hon aldrig skulle ha bjudit in mig till sitt rum; och om hon någonsin sett precis innan läggdags, hon brukar ha på sig en stor tjock dräkt som täckte hennes pj. Hon låg på mage, skjortan slut bara högt nog så att hennes skinkor var utsatta. Jag kunde se så mycket av dem, gissade jag att Lisa var klädd i en rem. Hon gjorde ingen ansats att täcka upp. “Hej, Ken”. var allt hon sa. Hon var inte ens titta på mitt sätt. Hon spelade hardball.

“Lisa … Jag vet inte vad jag ska göra … Jag behöver din hjälp … Men jag kan inte spela efter dina regler. Jag tycker att du är lite förvirrad över vissa saker just nu och – ‘

“Jag är inte förvirrad om något Ken. Det är du som är förvirrad; om en uppgörelse som vi gjorde i går. Jag hålla sig till det. Du vill ha något från mig; Jag vill ha något från dig. Det är helt rättvist. ” Hon var fortfarande tittar på tv, som före ointresserade i vårt samtal.

“Perfectly rättvist! Du … utpressare! ” Hon visste vem som var i kontroll här. Jag hade inget val. Jag gav i. “OK, Lisa. Vad är det du vill? Jag ger upp. Du har fått mig dit du vill ha mig. Vad händer nu? “

Hon tittade upp på mig; hennes kropp att flytta på sängen så att hennes natt red upp lite mer. Hon var inte klädd i en rem trots allt. Hon var inte klädd i någonting under den tröjan. Hela hennes nakna rumpa var utsatt. Det verkade inte störa henne alls. Faktum är … hon måste ha väntat på mig att ge efter! Hon hade en okynniga flin på hennes ansikte när hon sa, “Oralsex. Ikväll kommer du att visa mig oralsex och i morgon ska jag tillbringa eftermiddagen med dig att studera. Det är vad jag vill. ” Hon tittade upp på mig med en blick jag aldrig sett henne förut. Ström. Det var hennes villkor eller ingenting.

“Oral … menar du mig … gör dig eller, du …” Jag kunde inte ens föreställa mig detta.

“Både och.” Hon satte sig upp i sängen vänd mot mig med knäna böjda, benen isär. Jag såg Lisas nakna fitta för allra första gången. Jag stod i chock tittar på hennes tunna, glittrande läppar visar genom sin mjuka och glesa 19 år gammal buske. Hon visste makt hon kan ha över en man. Jag kunde känna mig börja förlora det igen som min kuk rörs i mina shorts. Hennes fitta var vacker. Rosa och perfekt, med mycket lite hår som omger den. Jag tänkte, bara för en sekund, att det kunde vara värre … hon kunde ha ville att jag skulle rotera sina däck eller något … Detta var en fitta som, om det inte hade tillhört min lilla syster, jag skulle ha älskat att åka till stan på. Min kuk var vid full uppmärksamhet på några sekunder. Jag kunde inte dölja det i mina boxers. Hon måste ha sett det växa när jag stirrade på hennes fitta. Jag var tillfälligt hänförd av den.

“Um, du vill att jag ska … visa er, er … först?” Frågade jag svagt.

“Visst.” Hon nådde över och knäppte hennes lampa att tona ned igen. Hon lämnade sina glasögon på; här hon ville se. “Hur ska jag sitta? Ska jag lägga ner eller … ‘

“Bara stanna kvar.” Jag klättrade i säng och flyttade in mellan knäna. När jag flyttade in närmare hennes fitta, Lisa tittade ner på mig med en blick som sa “jag lita på dig.” Att faktiskt betydde mycket för mig. Jag försökte se lugnande. Jag antar att hon var tvungen att lita på mig för att ha startat det hela … plötsligt kände jag mig lite mer som sin bror än jag gjorde kvällen innan. Och här var jag, inches från en av de vackraste fittor jag någonsin hade sett. Det var bara så förbannat liten och söt och delikat … Jag halkade mina armar under hennes lår och drog hennes ben öppna längre.

Hon luta sig tillbaka på sina kuddar och blundade. Jag kysste henne lätt på hennes fitta läppar en gång; sedan igen. Sedan, under nästa kyss, gled jag min tunga runt de tunna läpparna lite. Slicka försiktigt upp och ner hennes skåra, dröjde jag lite på manteln som täcker hennes klitoris. Hon stönade när jag arbetade min tunga i hennes fitta; ja, hon var oskuld. Jag visste det. Jag fortsatte att slicka hennes läppar. “Åh, Ken … känns det så vackert …” Hennes klitoris var hård och svullen nu; hennes safter flödade fritt. Jag kände en hand på baksidan av huvudet, uppmanade mig på. Jag ökade trycket av min slicka, arbetar hårt på hennes klitoris. “Herregud, Kenny … Det här är ännu bättre … åh … än igår kväll …. mmmm ….”

Leave a comment